سرهنگ" اسماعیل مشایخ" فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت : در ساعت 2 بامداد امروز از طریق تلفن 110 اطلاع حاصل شد که در یکی از محلات شهرستان توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت کیف قاپی از شهروندان صورت گرفته که بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به مشخصات ظاهری سارقان موضوع به تمام واحدهای گشتی شهرستان ابلاغ شد که پس از گشت زنی های محسوس و غیر محسوس دو ساعت بعد از وقوع زورگیری دو نفر از سارقان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ" اسماعیل مشایخ" افزود: پس از بازجویی های اولیه متهمان به 13 فقره سرقت Stealing بعنف و زورگیری از شهروندان در بندرعباس اعتراف کردند.

وی گفت: در بازرسی از آنان 21 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس با اشاره به اینکه 10 نفر از شاکیان و مالباختگان شناسایی شده اند ، گفت : طی عملیاتی دیگر یک باند 5 نفره سارقان زور گیر توسط ماموران شناسایی وطی یک عملیات منسجم متهمان در یک پاتوق جمعی دستگیر و از این باند نیز 18دستگاه گوشی تلفن همراه و یک دستگاه ماشین لباسشویی کشف و یک دستگاه خودرو سواری 206 که بوسیله ان مبادرت به سرقت و زور گیری می شد توقیف شد.

سرهنگ مشایخ افزود: همه 15 نفر از اعضای این باندها دارای سوابق متعدد کیفری سرقت ، شرارت ،زورگیری و سرقت منزل و دو نفراز آنها اتباع بیگانه بودند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم عمومی بصورت منظم و مستمر با هدف شناسایی ودستگیری افراد اخلالگر و قانون Law گریز اقدام در سطح شهرستان اجرا و با مجرمان و متخلفان با جدیت و بدون هیچ گونه اغماض برخورد می شود .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 284633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟