حجم ویدیو: 13.90M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، پیشینه این جنای به 28 خردادماه روزی که آتنا اصلانی، دختر هفت ساله پارس آبادی به طرز مرموزی گم شد باز می گردد.
این دختر که در روزهای تابستان اغلب موارد به کمک پدر دست فروش خود در خیابان پزشکان می رفت در شهر آرام پارس آباد ناپدید شد و شهر را در بهت فرو برد.
از همان روزهای ابتدایی گم شدن آتنا کاراگاهان دایره جنایی و نیروهای هلال احمر با سگ های زنده یاب شهر را ددر جست وجوی آتنا گشتند و حتی روستاهای اطراف را نیز جست وجو کردند اما هیچ ردی از او نیافتند.
خیلی زود ماجرای مفقودی آتنا به جاهای دیگر کشور صادر شد و همه برای پیدا شدن او دست به دعا شدند و از طرف دیگر فضای مجازی نیز محلی برای کمک کردن به پیدا شدن آتنا شد، این گونه بود که آتنا رفته رفته موضوعی ملی شد.
روزها می گذشت و انتظارها پابرجا بود تا اینکه بیش از 20 روز پس از گم شدن آتنا جسد او داخل پارکینگ خانه مرد رنگرزی پیدا شد که در نزدیکی محل کار پدر آتنا مغازه داشت.
این مرد که اسماعیل نام داشت پنج روز پس از گم شدن آتنا دستگیر شد اما تا زمانی که همسر و برادرش موضوع پیدا شدن جسد را با ماموران آگاهی در میان نگذاشته بودند صحبتی نکرد.
با پیدا شدن جسد آتنا و تایید شدن فرضیه قتل Murder او کشور در غم فرورفت و اولین واکنش های احساسی مردم پارس آباد با سنگ باران محل کار اسماعیل رنگرز که اکنون لقب شیطان Evil پارس آباد را گرفته است نمود پیدا کرد.
شیطان پارس آباد به قتل آتنا با خفه کردن او در روز گم شدنش اعتراف کرد و جسد او را در ساعات پایانی شب به پارکینگ خانه خود برد و در بشکه ای پر از سرکه قرار داد.
خون آتنا خیلی زود گریبان شیطان پارس آباد را گرفت و او به دو قتل دیگر در سال های گذشته نیز اعتراف کرد، اکنون نیز دست کم با دو پرونده مشکوک دیگر طرف است که هنوز مشخص نشده در آن ها نقش داشته است یا خیر.
برای انگیزه شیطان پارس آباد مسائل مختلفی مطرح شده است اما آن چیزی که پزشکی قانونی تایید کرده وجود آثار اذیت و آزار جنسی در کالبد آتنا است و فرضیه سرقت Stealing النگوهای آتنا نیز در کنار آن قرار می گیرد.
تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد تا انتظارها با اشد مجازات برای عامل این جنایت پایان یابد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

بوی لباس دختر دانشجو کمر پدرش را شکست ! 

شکایت خانواده آتنا اصلانی از تتلو + عکس

در شکم مادرم بودم که نامزد شدم و در 13 سالگی با ترس به خانه شوهر رفتم! 

دردسر عکس های سلفی تازه داماد اهوازی با پول های دزدی

زن شوهردار ناچار بود هر 10 روز یک بار برای ارتباط سیاه به خانه ناصر برود!

عشق کورکورانه دختر دانشجو به شرور محله / بلایی هولناک که داماد بر سر برادر زنش آورد!

زن صیغه ای عکس هایی را نشان داد که نباید ... 

حمله به خلوتگاه دختر و پسر در خیابان خلوت / 2 مرد می خواستند دختر را با خود ببرند که ... 

شرور تهرانی دختر دانشجوی شهرستانی را به همراه دوستش به خلوتگاه بردند و ...

انتقام وحشتناک زن شوهردار از دوست پسرش / او می خواست ارتباطش را قطع کند که ...+عکس

اقدام زشت 2 برادر برای بی آبرو کردن شقایق

وسوسه شیطانی مرا به سمت درخواست نامربوط از دختر جوان کرد و ...

نقشه بی شرمانه 2 دختر دانش آموز برای همکلاس شان + عکس

وقتی همسرم نبود، پیش بهناز زن همسایه می رفتم و ...

جشن طلاق با سلفی های عجیب در کنار سند جدایی! + عکس

بلایی شیطانی که سر هانیه 17 ساله داخل تاکسی در اتوبان آهنگ آمد + عکس

کدخبر: 284703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟