به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 21:30 دقیقه چهارشنبه 28 تیرماه امسال بود که پسر جوانی همراه دامادشان پای در بیمارستان امیرالمومنین گذاشتند از پزشکان برای نجات جان برادرش در خواست کمک کردند.

خیلی زود پزشکان برای نجات این جوان که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود وارد عمل شدند اما به خاطر ضربه چاقویی که به گردن این جوان وارد شده بود وی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

با اعلام این خبر تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران به دستور قاضی Judge شعبه 101 دادگاه بخش آفتاب وارد عمل شده تا راز این جنایت Crime خونین را فاش کنند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی برادر قربانی جنایت را هدف تحقیق قرار دادند و وی گفت: شب حادثه Incident با برادرم در خیابان ولیعصر منطقه مرتضی گرد بودیم که چند جوان سوار بر موتور جلوی راهمان را بستند و قصد زورگیری و سرقت Stealing از ما داشتند که برادرم در برابر آنها مقاومت کرد و که در این درگیری برادرم هدف ضربات چاقو قرار گرفت و زورگیران نیز خیلی زود پا به فرار Escape گذاشتند.

کارآگاهان در حالیکه به ادعاهای برادر مقتول مشکوک بودند برای تحقیقات بیشتر از کلانتری منطقه مرتضی گرد استعلام گرفتند و مشخص شد در شب حادثه هیچ گزارش زورگیری و درگیری به پلیس اعلام نشده و تنها یک درگیری خانوادگی به پلیس مخابره شده است.

ماموران در این مرحله محل آدرس درگیری خانوادگی را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد محل درگیری خانه قربانی جنایت است که در این مرحله برادر مقتول که در برابر مدارک پلیسی گرفتار شده بود پرده از راز این جنایت برداشت.

جوان برادرکش گفت: من و برادرم اعتیاد داریم و شب حادثه وقتی وارد خانه شدم برادرم در حال کشیدن مواد مخدر Drugs بود که ناگهان با هم درگیر شدیم و من برای دفاع از خودم چاقویی که در آَشپزخانه بود را برداشتم و چند ضربه به برادرم زدم و زمانیکه او روی زمین افتاد به سرعت با اورژانس تماس گرفتم و همراه دامادمان، برادرم را به بیمارستان منتقل کردیم.

وی افزود: در زمان درگیری مادرم در خانه حضور داشت و چندبار سعی کرد ما را از هم جدا کند اما بی فایده بود.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟