8 دزد مسلح قاتل مرد زاهدانی بودند

با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان باند هشت نفره سارقان مسلح خانه با نیم کیلو طلای مسروقه کشف شد و اعضای این باند به قتل مسلحانه صاحب خانه اعتراف کردند. 

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، رئیس پلیس Police آگاهی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به وقوع چند سرقت Stealing مسلحانه خانه در اواخر سال گذشته در شهر زاهدان بررسی های تخصصی موضوع توسط کاراگاهان پلیس آگاهی آغاز شد. 
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سارقان در این سرقت ها بیشتر اموال قیمتی مانند طلا و جواهرات را سرقت می کردند، افزود: تیم های تخصصی پلیس پس از مدت ها اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی و رصد چندین سارق حرفه ای و سابقه دار، از دخالت یکی از این سارقان که دارای سوابق سرقت و حمل مواد مخدر Drugs بود در این سرقت ها به دست آوردند. 
وی تصریح کرد: این متهم در یک عملیات غافلگیرانه در زاهدان دستگیر شد که در تحقیقات تخصصی به شش سرقت مسلحانه با همکاری هفت سارق دیگر اعتراف کرد که این متهمان نیز در چند عملیات هماهنگ به همراه شش مالخر دستگیر شدند. 
ملاشاهی با اشاره به اینکه کاراگاهان پلیس یک قبضه اسلحه شکاری و نیم کیلو طلای مسروقه به ارزش 90 میلیون تومان را به همراه یک خودروی مسروقه از مخفیگاه این متهمان کشف کردند، افزود: با توجه به اینکه در یکی از این سرقت ها صاحب یکی از این خانه ها به دلیل مقاومت در برابر سارقان توسط آن ها به قتل Murder رسیده بود، بررسی این موضوع نیز آغاز شد. 
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این متهمان در ادامه تحقیقات فنی، به قتل صاحب خانه 30 ساله به دلیل مقاومت در برابر سرقت آن ها بااستفاده از سلاح شکاری اعتراف کردند و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟