به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ایمان شهسواری، بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از کشف ۷ قبضه سلاح جنگی، دو قبضه سلاح شکاری و تعدادی ادوات جنگی خبر داد.
وی در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: در جهت برقراری نظم و امنیت در سطح استان کرمان و مقابله با جرائم خشن طی دو عملیات صورت گرفته توسط ماموران پلیس Police اطلاعات در شهرستان کرمان و فهرج مقادیری سلاح جنگی کشف و ضبط گردید.
شهسواری خاطرنشان کرد: در این دو عملیات یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب و تعداد ۹ عدد فشنگ کلت،۷ قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف، یک قبضه سلاح شکاری و تعداد ۶ تیغه خشاب کلاشنیکف، یک عدد نارنجک دستی و یک قبضه سلاح شکاری طرح m۱۶ و یک تیغه خشاب شکاری و تعداد ۲۵۱ عدد فشنگ جنگی کلاشینکف کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه در این راستا چهار نفر متهم دستگیر شده است، گفت: یک سواری زانتیا و یک پراید متعلق به متهمان نیز توقیف شد.
بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ضمن تشکر از اطلاعات استان کرمان و سایر عوامل اطلاعاتی و نظامی در امر برقراری نظم و امنیت در سطح استان کرمان، تصریح کرد: با توجه به نقش پر رنگ و مخرب سلاح‌های غیر مجاز در ارتکاب جرائم خشن و تهدید امنیت جامعه از این طریق مقابله با این جرم Crime مهم در دستور کار دستگاه قضائی استان و پلیس قرار گرفته و با قاطعیت با این قبیل جرائم مقابله قانونی صورت خواهد گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟