به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ شهرام دمساز، رئیس پلیس Police شهرستان سوادکوه در تشریح این خبر، گفت: فردی با مراجعه به ماموران انتظامی این شهرستان اظهار داشت؛ باخودروی شخصی خود افرادی را که به عنوان مسافر دربستی از شهرستان بابل به مقصد سوادکوه سوار کرده بود، در بین راه وی را به مسیری بیراهه کشانده و پس از سرقت Stealing اموال و وجه نقد همراه وی از محل متواری شدند .
رئیس پلیس سوادکوه شمالی، خاطرنشان کرد: پس از کسب این خبر بلافاصله ماموران پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.
دمساز، تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، در کمتر از سه ساعت موفق به شناسایی متهمان که دو نفراز آنان مرد و یک نفر زن بود، شدند.
وی در ادامه اظهار کرد: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به زورگیری از شاکی و سرقت اموال وی اعتراف کردند .
دمساز در خاتمه با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از رانندگان خودروهای مسافر بر شخصی و عمومی، خواست: از جابجایی افراد و کسانی که به عنوان مسافر قصد عزیمت به مکان های نا معلوم را دارند خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 285795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟