فیلم گفتگو با پدر بنیتا دختر خردسال ربوده شده / فقط دخترم را از دزد می خواهم  + عکس
حجم ویدیو: 6.74M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 10:30 صبح روز پنج‌شنبه 29‌تیرماه سال جاری مردی سراسیمه خودش را به مأموران پلیس کلانتری مشیریه در جنوب تهران رساند و از سارق خودرو به اتهام سرقت Stealing خودرو و ربودن دختر 8 ماهه‌‌اش شکایت کرد.  شاکی در توضیح ماجرا گفت: لحظاتی قبل همراه دختر 8 ماهه‌ام با خودروی پرایدم از پارکینگ خانه‌ام خارج شدیم. خودروام را کنار در پارک کردم و برای بستن در پارکینگ پیاده‌شدم.

خودروام روشن بود و دختر 8 ماهه‌ام در صندلی جلو نشسته بود که ناگهان مرد جوانی پشت فرمان نشست و حرکت کرد. به سرعت خودم را به خودرو رساندم و برای اینکه مانع حرکت او شوم خودم را روی کاپوت پراید انداختم، اما سارق ویراژ داد و من از روی کاپوت به زمین افتادم و سارق هم با دختر 8 ماهه‌ام از محل گریخت.

با طرح این شکایت، پرونده به دستور قاضی آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران برای شناسایی سارق خودرو آدم‌ربا در اختیار کارآگاهان اداره‌یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران در نخستین گام دوربین‌های مداربسته محل حادثه Incident را بازبینی کردند.

تحقیقات درباره این پرونده سرقت و آدم ربایی ادامه دارد.

متاسفانه ظهر امروز شایعه ای دردناک رو خروجی برخی از سایت ها مبنی بر پیدا شدن این دختر شد که بلافاصله مادر و پدر بنیتا به بیمارستان آتیه رفتن اما خبری از دخترشان به دست نیاوردند

فقط دخترم را از سارق می خواهم

پدر بنیتا گفت: در حال باز کردن در پارکینگ بودم که دیدم سارق داخل ماشین نشت و در خودور را قفل کردم در همان لحظه من گریدم روی کاپوت و با مشت چندضربه به شیشیه ماشین زدم، سارق بی توجه یه من و دختر شروع به حرکت کردن کرد و من از روی کاپوت خودرو پرت شدم روی زمین من که به خاطر دخترم دست بردار نبودم نزدیک به 50 متر روی زمین کشیده شدم.

وی ادامه داد، من هیچ چیز از سارق نمی خوام نه خودرویم را نه هیچ چیز دیگر من فقط دخترم را می خواهم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟