اعتراف سرآشپز به قتل 2 زن در بندرعباس / مدیر زن رستوران را به خانه بردم و ... + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، این در حالی است که متهم که در رشته حقوق تحصیل کرده با داستان‌سرایی به‌دنبال گمراه کردن کارآگاهان و پنهان کردن زوایای مختلف جنایت‌هایش است.این مرد محمدرضا نام دارد و سرآشپز یکی از رستوران‌های بندرعباس است. او که در رشته حقوق تحصیل کرده و چندی قبل هم در مقطع کارشناسی‌ارشد رتبه یازدهم را به‌دست آورده بود چند روز قبل به اتهام دست داشتن در قتل Murder زنی جوان بازداشت شد.
او در اعترافاتش گفت که زن جوان را که مدیر یک رستوران بود به‌دلیل اختلافات مالی به قتل رسانده است. او گفت: ما قرار بود یک رستوران راه بیندازیم و برای این کار من 10میلیون تومان به او داده بودم اما او مدام از انجام کار طفره می‌رفت تا اینکه نقشه قتلش را کشیدم، به بهانه‌ای او را به خانه‌ام کشاندم و با چاقو چند ضربه به وی زدم. سپس جسدش را 9تکه کردم و هر تکه را در یک سطل زباله انداختم.
افسر آگاهی که مسئول بازجویی از این متهم بود در جریان تحقیقات پی برد که 5سال قبل هم در پرونده قتل زن دیگری از این متهم بازجویی کرده است. اما در آن زمان چون دلایل محکمی علیه این مرد وجود نداشت او آزاد شد. به همین دلیل تحقیقات از سر گرفته شد تا شاید با بازجویی از متهم راز قتلی که 5سال قبل رخ داده بر ملا شود.
متهم به‌دلیل اطلاعات حقوقی زیادی که دارد مدام از اتهاماتش طفره می‌رفت و سعی در انحراف تحقیقات داشت اما سرانجام وقتی در تنگنای اطلاعاتی قرار گرفت به دومین جنایت نیز اعتراف کرد و گفت 5سال قبل زنی را که سوپروایزر یکی از بیمارستان‌های بندرعباس بوده به قتل رسانده است. او گفت: مدتی با زن جوان در ارتباط بودم و او می‌دانست من زن و بچه دارم اما می‌خواست آبرویم را ببرد. به همین دلیل او را با چاقو به قتل رساندم و جسدش را مثله کرده و در نقاط مختلف شهر انداختم.
اعترافات این مرد در حالی است که کارآگاهان احتمال می‌دهند او در قتل‌های دیگری نیز دست داشته باشد. از سویی تاکنون بقایای اجساد قربانیان کشف نشده و متهم با داستان سرایی سعی می‌کند تحقیقات را به انحراف بکشاند. به همین دلیل بازجویی‌های فنی از وی ادامه دارد. از سویی دیگر او روز گذشته در حضور کارآگاهان جنایی صحنه 2جنایتی را که مرتکب شده بازسازی کرد و جزئیات بیشتری از نحوه به قتل رساندن قربانیانش را شرح داد.
از سوی دیگر افسران آگاهی در شاخه‌ای دیگر از تحقیقات خود پی بردند متهم پس از قتل قربانیانش جواهرات آنها را به یک مالخر فروخته است. به همین دلیل با دستور بازپرس پرونده این مالخر بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت.در همین حال قاضی محسن مینا، بازپرس جنایی بندرعباس دستوری ویژه برای بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته مکان‌هایی که اجساد قربانیان در آنجا رها شده صادر کرد.
وی در این خصوص گفت: متهم تلاش می‌کند تا اجساد قربانیانش کشف نشوند و تحقیقات تکمیل نشود اما تحقیقات در این‌باره ادامه دارد و افسران آگاهی به‌دنبال کشف اجساد و روشن شدن واقعیت هستند. وی همچنین درباره سریالی بودن این جنایت‌ها گفت: متهم تاکنون به 2قتل اعتراف کرده است اما تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید: 

مشاوره مرد شیطان صفت به قربانیان پرونده های سیاه + عکس

اعتراف عجیب گولاخ تبهکارحرفه ای در دادگاه + عکس

قتل شبانه در تولیدی پوشاک زنانه در بازار تهران + عکس

دختر 18 ساله پس از زایمان نوزادش را زنده به گورکرد + عکس

زنم در خانه بود ولی در را باز نمی کرد / وقتی پلیس وارد خانه شد مرد جوانی را در اتاق پیدا کرد و ...

قتل شبانه در تولیدی پوشاک زنانه در بازار تهران + عکس

۸ زن در دام سیاه مرد شیطان‌صفت + عکس

درخواست قصاص برای قاتل نجات یافته!

سایه پسر در پشت پرده دستبرد بزرگ به جیب پدر در تهران

کدخبر: 285847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟