به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، پنج روز پیش بود که بهمن امانی، ورزشکار پرورش اندام در پارکینگ خانه خود قربانی یک سناریوی هولناک شد او که از ورزشکاران به نام استان خوزستان وهمچنین مدیر مدرسه و استاد دانشگاه بود در روز حادثه Incident همراه چند تن ازشاگردانش مشغول اسباب کشی و تخلیه خانه بودند که جوانی با ورود به پارکینگ خانه وی را با ضرب چاقو و از پشت سر به قتل Murder رساندند.

قاتل خود را معرفی کرد 
تحقیقات پلیس Police خوزستان در خصوص شناسایی قاتل The Murderer در حال انجام بود که در نهایت مرد جوان از یکی ازشهرهای استان گیلان با معرفی خود به پلیس آگاهی رشت خود را به عنوان قاتل مرد ورزشکار اهوازی معرفی کرد و مدعی شد مقتول را به دلیل مسائل ناموسی به قتل رسانده است.

پشت پرده قتل ناموسی 
وی در اظهارات خود مدعی شد: سه سال پیش مادرم از دنیا رفت و خواهر25 ساله ام دچار افسردگی شدید شد و در شبکه اجتماعی اینستاگرام Instagram از ناامیدی صحبت می کرد، تا اینکه بهمن همراه خانمی به نام حمیرا با خواهرم تماس گرفت و خود را استاد دانشگاه و روانپزشک معرفی کرد و با گرفتن بلیط پرواز برای خواهرم وی را برای معالجه و درمان به اهواز کشاندند.
قاتل در بخشی دیگر از اظهارات خود ادعا کرد که خواهرم چهار روز در خانه مقتول حبس بود و مورد آزار اذیت او قرار گرفت، این در حالی بود که حمیرا نیز طی تماس تلفنی با پدرم اوضاع خواهرم را خوب توصیف کرد تا اینکه خواهرم طی تماس تلفنی گفت که مقتول وی را مورد آزار اذیت قرار داده و حال عمومیش بسیار بد است و پس ازفرار از خانه بهمن به یک ایستگاه آتش نشانی درحوالی خانه وی پناه برده است.
قاتل در بخش دیگر اظهارات خود مدعی شد: مأموران آتش نشانی ضمن تماس با پلیس آن ها را از وقوع این حادثه مطلع کردند و من نیز همراه برادرم از شمال به اهواز آمدم.

جنایت هولناک در پارکینگ خانه چهره ورزشی 
دختر جوان همراه برادرانش از بهمن در شعبه قضائی شکایت کردند، قاضی Judge کشیک دستور داد تا دخترجوان به پزشکی قانونی معرفی شود. 
همان شب قاتل دراطراف خانه مقتول درحال پرسه زنی بود که متوجه شد وی با تخلیه خانه خود قصد پاک کردن صحنه جرم Crime را دارد که درنهایت وی با مقتول درگیری فیزیکی پیدا کرد و این امرباعث به قتل رسیدن بهمن شد. سپس قاتل به استان گیلان رفت و زمانیکه متوجه مرگ بهمن شد خود را به پلیس آگاهی گیلان تحویل داد. جوابیه پزشکی قانونی نیز آثار ضرب جرح و... خواهر قاتل را تایید کرده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید: 

شکنجه های وحشتناک عروس ایرانی در اسارتگاه داماد ترک و مادرش / در سفر به استانبول با جوان ترک آشنا شدم و ... 

قتل رئیس هیأت «امر به معروف و نهی از منکر» + عکس

گفتگو با زن 40 ساله که متهم به دزدیدن یوسف است + عکس

مادر قاتل آتنا اصلانی: پسرم را مجازات کنید

با حامد در هتل آشنا شدم واو بلایی سرم آورد که از طبقه پنجم همان هتل خودم را به پایین انداختم ...

این زن تهرانی ادعا می کند هر دو شوهرش خودکشی کرده اند! / شهاب فیلمبردار چگونه کشته شد؟

کشف جسد دختر ۱۳ ساله خوزستانی در دره کوه منگشت

اعتراف تلخ به قتل شهره با گوشتکوب آشپزخانه

اعتراف به 2 قتل در گاوداری

 

کدخبر: 285953 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟