شبیخون پلیس پایتخت به اراذل و اوباش و خرده فروشان مواد مخدر / موضع پلیس در خصوص مواد مخدر دولتی چیست؟ + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 24.36M | مدت زمان ویدیو: 00:02:48

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا سردار حسین ساجدی نیا رئیس پلیس Police تهران بزرگ در حاشیه ی طرح دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمان محلات در تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: طرح امنیت محله محور بنا به درخواست مردم در 24 ساعت گذشته انجام شد و به صد درصد اهداف خود دست یافت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در برخورد با مزاحم نوامیس و اراذل و اوباش 86 نفر دستگیر شدند که عموما این افراد سابقه نزاع و درگیری داشته اند.

وی اضافه کرد: در خصوص دستگیری فروشندگان مواد مخدر Drugs نیز 140 نقطه آلوده رصد شد که 600 نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

ساجدی نیا در خصوص این طرح اذعان کرد:این طرح ادامه دارد و علتش عزم جزم نیروی انتظامی برای پاکسازی نقاط آلوده است.

وی در خصوص میزان مواد مخدر کشف شده از خرده فروشان نیز گفت: از اکثر این خرده فروشان بیش از 10 گرم مواد مخدر کشف شد.

ساجدی نیا از برخورد با تمامی پاتوق های خرده فروشان در آخر این هفته و هفته قبل خبر داد و گفت در 4 ماه گذشته نزدیک به 7 تن مواد مخدر از 19 باند که دستگیر شده اند کشف شد و افرادی که امروز دستگیر شده اند واسطه بین قاچاقچی Smuggler و خریدار مواد مخدر بودند.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص گم شدن دو کودک خردسال در تهران نیز خاطر نشان کرد: متاسفانه بی احتیاطی پدر و مادرها در مفقودی کودکانشان نقش داشته ، البته تا کنون یکی از این کودکان که توسط خانمی ربوده شده بود شب گذشته پیدا شد اما در خصوص نوزاد 8 ماهه هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم و پیگیر هستیم.

وی در پایان در پاسخ به خبرنگار رکنا در خصوص موضع نیروی انتظامی در مورد مواد مخدر دولتی گفت: ما وارد این بحث نمی شویم .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

طرح برخورد با معتادان و اراذل

طرح برخورد با معتادان و اراذل

کدخبر: 286051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟