ساعت چهار بامداد سوم اردیبهشت‌ماه به مأموران کلانتری 175 باقرشهر خبر رسید که یک خودروی پراید در خیابان امام‌خمینی در حال سوختن است. وقتی مأموران در محل حاضر شدند آتش‌نشانان آتش را مهار کرده بودند، اما پراید به طور کامل در آتش سوخته بود.

وقتی گزارش کارشناس آتش‌نشانی نشان داد که حادثه Incident عمدی بوده‌است، پرونده به دستور قاضی برای بررسی تخصصی به پایگاه نهم پلیس‌آگاهی تهران فرستاده شد. بررسی‌ها در این باره جریان داشت تا اینکه صاحب پراید اولین سرنخ ماجرا را به دست پلیس داد. او گفت: فرد ناشناسی با من تماس گرفت و گفت که ماشین من را اشتباهی آتش زده‌است. مرد ناشناس گفت که از همسایه‌ام 270 میلیون تومان پول طلب داشته و به خاطر همین اختلاف تصمیم به انتقام از او را داشته، اما خودروی من را به‌جای خودروی او آتش زده است. بعد از به دست آمدن سرنخ‌، کارآگاهان از مرد همسایه تحقیق کردند، اما او گفت که با کسی اختلاف حساب نداشته است. بعد از به دست آمدن این اطلاعات همسر شاکی راهی پایگاه نهم پلیس آگاهی شد و گفت عامل حادثه را می‌شناسد.

او گفت: عامل حادثه مردی مزاحم است که با او تماس گرفته و گفته است که آتش زدن پراید کار او بوده‌است. زن جوان در شرح ماجرا گفت: مدتی قبل تصمیم گرفتم تا دکور مغازه‌ام را تغییر دهم به خاطر همین یک کابینت‌ساز مشغول کار شد. بعد از چند روز که با او تسویه حساب کردم به من پیشنهاد دوستی داد که گفتم صاحب شوهر هستم و آن مرد را از مغازه‌ام بیرون انداختم. آن مرد اما اصرار به دوستی داشت که به حرفش توجه نکردم.

خواستم ماجرا را به شوهرم بگویم، اما ترسیدم اتفاق بدتری بیفتد.

با اطلاعاتی که همسر شاکی در اختیار پلیس گذاشت مرد مزاحم که محسن.‌الف نام داشت و 37 ساله بود بازداشت شد. هر چند او ابتدا مدعی شد در جریان ماجرا نقش نداشته‌است، اما در تحقیقات فنی به جرمش اعتراف کرد. او گفت: من اصرار به دوستی با زن جوان را داشتم، اما مخالفت کرد. یک‌روز او را سوار بر خودروی پراید مرد جوانی دیدم. احتمال دادم که با آن مرد دوست باشد. آن مرد چند بار به مغازه زن جوان رفت و آمد کرده بود. بعد از آن بود که کینه مرد جوان را به دل گرفته و تصمیم به انتقام گرفتم. برای این کار مرد پراید سوار را تعقیب و خانه‌اش را پیدا کردم و سحرگاه با گالن بنزین به سراغ پرایدش رفتم و آن را آتش زدم. متهم ادامه داد: چند روز بعد از حادثه متوجه شدم مردی که همراه زن جوان بود، شوهرش بوده‌است به خاطر همین با سناریوی دروغین قصد انحراف تحقیقات پلیس را داشتم تا اینکه دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه حسین زارع، رئیس پایگاه نهم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم با تکمیل پرونده روانه زندان Prison شد.بهترین قیمت های مسکن را اینجا ببینید.

این اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید: 

انگیزه قتل ورزشکار پرورش اندام خوزستانی رنگ ناموسی بود! / خواهر قاتل در خانه مقتول چه می کرد؟

شکنجه های وحشتناک عروس ایرانی در اسارتگاه داماد ترک و مادرش / در سفر به استانبول با جوان ترک آشنا شدم و ... 

قتل رئیس هیأت «امر به معروف و نهی از منکر» + عکس

گفتگو با زن 40 ساله که متهم به دزدیدن یوسف است + عکس

مادر قاتل آتنا اصلانی: پسرم را مجازات کنید

با حامد در هتل آشنا شدم واو بلایی سرم آورد که از طبقه پنجم همان هتل خودم را به پایین انداختم ...

این زن تهرانی ادعا می کند هر دو شوهرش خودکشی کرده اند! / شهاب فیلمبردار چگونه کشته شد؟

کشف جسد دختر ۱۳ ساله خوزستانی در دره کوه منگشت

اعتراف تلخ به قتل شهره با گوشتکوب آشپزخانه

اعتراف به 2 قتل در گاوداری

کدخبر: 286336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟