سی و یکم تیرماه سال 95، مأموران کلانتری 190 مجیدیه از قتل Murder زن میانسالی باخبر و راهی محل شدند. جسد متعلق به زن 65 ساله‌ای به نام شهره بود که با ضربات گوشتکوب و قیچی توسط پسرش به قتل رسیده بود.

پسر 45ساله مقتول به نام شهرام در حالی که به شدت اشک می‌ریخت، توضیح داد: سال‌ها پیش به خاطر اختلاف با همسرم از او جدا شدم و به خانه پدری‌ام رفتم و با پدر و مادرم زندگی می‌کردم. آنها با هم اختلاف داشتند و همیشه با هم درگیر بودند تا اینکه شبی شدت درگیری آنها بالا گرفت. هر کاری کردم، نتوانستم اوضاع را آرام کنم تا اینکه مادرم جلوی چشمانم پدرم را کشت. من و برادرم رضایت دادیم و مادرم آزاد شد، اما این ماجرا باعث افسردگی‌ام شد و چند بار در بیمارستان بستری شدم.

او در خصوص قتل گفت: 10‌سال از این ماجرا گذشت تا اینکه به خاطر اختلافات مالی و ملکی با مادرم درگیر بودم. روز حادثه Incident ساعت 4 صبح با بوی گاز از خواب بیدار شدم. دیدم مادرم بیدار است، وقتی علت را پرسیدم او با تندی جواب داد و گفت اگر ناراحتی از خانه برو بیرون. عصبانی شدم و فکر کردم می‌خواهد مرا بکشد به همین دلیل با گوشتکوب چند ضربه به سر او زدم و بعد با قیچی به بدن او حمله کردم.

بعد از اعترافات تکان‌دهنده پسر جوان به دستور قاضی پرونده به پزشکی قانونی فرستاده شد و اختلالات روانی او از سوی کمیسیون پزشکی تأیید شد. به این ترتیب شهرام به اتهام مباشرت در قتل روانه زندان Prison شد، اما به خاطر شدت بیماری از زندان به بیمارستان روانی منتقل و بستری شد. بعد از آن بود که متهم با رضایت تنها برادرش از مرگ نجات یافت و پرونده برای رسیدگی از جنبه عمومی جرم Crime به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. صبح روز گذشته پرونده روی میز هیئت قضایی به ریاست قاضی اصغرزاده قرار گرفت. از آنجائیکه متهم بستری بود و اجازه خروج نداشت، وکیل وی در دفاع از موکلش گفت: موکلم به افسردگی شدید مبتلا است و این ماجرا شرایط او را حادتر کرده است. به همین خاطر از هیئت قضایی تقاضای تخفیف در مجازاتش را می‌خواهم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید: 

انگیزه قتل ورزشکار پرورش اندام خوزستانی رنگ ناموسی بود! / خواهر قاتل در خانه مقتول چه می کرد؟

شکنجه های وحشتناک عروس ایرانی در اسارتگاه داماد ترک و مادرش / در سفر به استانبول با جوان ترک آشنا شدم و ... 

قتل رئیس هیأت «امر به معروف و نهی از منکر» + عکس

گفتگو با زن 40 ساله که متهم به دزدیدن یوسف است + عکس

مادر قاتل آتنا اصلانی: پسرم را مجازات کنید

با حامد در هتل آشنا شدم واو بلایی سرم آورد که از طبقه پنجم همان هتل خودم را به پایین انداختم ...

این زن تهرانی ادعا می کند هر دو شوهرش خودکشی کرده اند! / شهاب فیلمبردار چگونه کشته شد؟

کشف جسد دختر ۱۳ ساله خوزستانی در دره کوه منگشت

اعتراف به 2 قتل در گاوداری

کدخبر: 286338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟