دهم مهرماه سال 95، مردی مأموران پلیس تهران را از قتل دو مرد جوان در یکی از گاوداری‌های حاشیه شهر باخبر کرد. او گفت: خانه ما نزدیک گاوداری است و با صاحب آن که مردی به نام مرتضی است دوست بودم. روز گذشته متوجه شدم که گاوها به صورت مشکوکی بی‌قراری می‌کنند و صدایشان بلند است. به ماجرا مشکوک شدم و راهی گاوداری شدم. هر چه در زدم کسی در را باز نکرد و صدای گاوها هم مدام بلند‌تر شد. ماجرا را با یکی از اهالی که در حال عبور بود در میان گذاشتم. او از در بالا رفت و لحظاتی بعد وحشت زده برگشت. گفت که مرتضی و نگهبان گاوداری کشته شده‌اند. بررسی‌های پلیس هم نشان داد که مرتضی و نگهبان با ضربات تبر به قتل رسیده‌اند.

بعد از انتقال اجساد به پزشکی قانونی کارآگاهان دست به تحقیق زدند و مشخص شد از چند روز قبل عده‌ای برای خریدگاوها به محل رفت و آمد داشته‌اند. در جریان تحقیقات میدانی پسر نوجوانی که از اهالی محل بود سرنخ را به دست پلیس داد. او گفت: چند روز پیش با دوستانم نزدیک گاوداری فوتبال بازی می‌کردیم که یک پاترول سفید با سه سرنشین به گاوداری رفتند و یک گاو خریدند. غروب همان روز دوباره آنها را دیدم که در اطراف گاوداری پرسه می‌زدند. بعد از این توضیحات مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته، صاحب پاترول را که حامد نام داشت بازداشت کردند. او در جریان تحقیقات به قتل صاحب گاوداری و نگهبان با همدستی دو نفر از دوستانش به نام‌های نادر و علیرضا اعتراف کرد. متهم در شرح ماجرا گفت: مرتضی 35 رأس گاو داشت.

وقتی متوجه شدیم قصد فروش آنها را دارد وسوسه شدیم و با دوستانم نقشه سرقت آنها را کشیدیم. قرار شد برای پیاده‌کردن نقشه‌مان به بهانه مشتری به گاوداری برویم.

روز حادثه Incident با مقتول قرار گذاشتیم و یکی از گاوهایش را دزدیدیم اما متوجه سرقت نشد. عصر همان روز همراه نادر و علیرضا دوباره به آنجا رفتیم و منتظر شدیم تا فرصت مناسبی پیش بیاید تا بقیه گاوها را سرقت کنیم. نادر مقابل در کشیک می‌داد و من و علیرضا وارد گاوداری شدیم. قرار بود با وانت گاوها را به تهران ببریم که نگهبان متوجه شد. من با تبر و علیرضا با کلنگی که همراهمان بود به مرتضی و نگهبان حمله کردیم. از آنجائیکه سر و صدای زیادی به پا شد، ترسیدیم و پا به فرار Escape گذاشتیم.

بعد از اقرارهای متهم همدستان او نیز بازداشت شدند. آنها نیز به جرمشان اقرار کردند و پرونده بعد از صدور کیفرخواست و درخواست قصاص از سوی اولیای دم به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهمان به زودی پای میز محاکمه قرار خواهند گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید: 

انگیزه قتل ورزشکار پرورش اندام خوزستانی رنگ ناموسی بود! / خواهر قاتل در خانه مقتول چه می کرد؟

شکنجه های وحشتناک عروس ایرانی در اسارتگاه داماد ترک و مادرش / در سفر به استانبول با جوان ترک آشنا شدم و ... 

قتل رئیس هیأت «امر به معروف و نهی از منکر» + عکس

گفتگو با زن 40 ساله که متهم به دزدیدن یوسف است + عکس

مادر قاتل آتنا اصلانی: پسرم را مجازات کنید

با حامد در هتل آشنا شدم واو بلایی سرم آورد که از طبقه پنجم همان هتل خودم را به پایین انداختم ...

این زن تهرانی ادعا می کند هر دو شوهرش خودکشی کرده اند! / شهاب فیلمبردار چگونه کشته شد؟

کشف جسد دختر ۱۳ ساله خوزستانی در دره کوه منگشت

اعتراف تلخ به قتل شهره با گوشتکوب آشپزخانه

 

کدخبر: 286341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟