کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی گسترده، قاتل فراری که پس از ارتکاب قتل در شهرستان فهرج کرمان به شهرستان زاهدان متواری شده بود را دستگیر کردند. 

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، رئیس پلیس Police آگاهی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وصول خبری مبنی بر مخفی شدن قاتل The Murderer فراری که در دهم بهمن ماه سال 1395 در شهرستان فهرج کرمان اقدام به قتل Murder کرده بود، در یکی از محلات شهرستان زاهدان، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات همه جانبه و با اقدامات پلیسی، هویت قاتل فراری را که با نام مستعار در شهرستان زاهدان زندگی می کرد، را به دست آورده و مورد شناسایی قرار دادند. 
وی در ادامه تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در مخفیگاهش در زاهدان دستگیر کرده و در بازجویی های به عمل آمده متهم به جرم Crime خود اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد. 
ملاشاهی در پایان ضمن اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی مردم با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با پلیس بوده است.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 286899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟