دزد مسلح از پلیس رودشت خورد + عکس

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری سارق مسلح و کشف سرقت در کمتر از یک ساعت توسط پلیس این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت Stealing مسلحانه خودرو پراید در یکی از خیابان های سطح شهر بلافاصله ماموران انتظامی این فرماندهی جهت دستگیری سارق یا سارقان احتمال موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران بلافاصله پس از اعلام وقوع سرقت تکاوران پلیس با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی در کمتر از یک ساعت در حالی که سارق با خودروی مسروقه از محل فرار Escape کرده بود، مخفیگاهش را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و از این سارق یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف کردند.

سرهنگ "جلیلیان"در ادامه جزئیات تکمیلی این خبر اظهار داشت: پس از بررسی های فنی و در بازجویی های انجام شده از این متهم و با توجه به مستندات و ادله پلیسی وی به 10 فقره سرقت مسلحانه خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

گفتنی است خودروی کشف شده از سارق پس از رسیدگی، به مالک پس داده شد که این امر رضایت خاطر شاکی و شهروندان را به همراه داشت.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

کدخبر: 286900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟