فیلم و تصاویر اختصاصی از لحظات تلخ سوگواری در خانه بنیتا
حجم ویدیو: 12.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:36

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، 6 روز از ماجرای ربوده شدن نوزاد 8 ماهه به نام بنیتا گذشت و در حالی که همه در انتظار بازگشت این دخترکوچولو به خانه بودند، با دستگیری دزدان از ماجرای تلخی پرده برداشته شد.
دزدان پس از دستگیری ادعا کردند که وقتی متوجه حضور دخترکوچولو در خودرو شدند پس از چند ساعت بنیتا را داخل خودروی سرقتی در منطقه پاکدشت رها کردند تا شاید با پیدا شدن خودرو، دختر کوچولو به خانه بازگردد اما خودروی سرقتی کشف نشد و بنیتا از گرسنگی و گرما داخل خودرو جان باخت.
مادر بنیتا هر روز چشم به انتظار بازگشت دخترش بود تا اینکه صبح امروز خبر تلخی را شنید و انتشار این خبر در رسانه ها همه را به غم فرو برد و خانواده بنیتا و اهالی محله مشیریه به سوگ او نشستند.
از ساعت ابتدایی اعلام این خبر حال پدر و مادر و خانواده بنیتا که 6 روز چشم انتظاری را تحمل کرده بودند بدتر می شود. هرکس که به نزدیکی خانه بنیتا می رود ناخودآگاه اشک از چشمانشان جاری می شود.
بنا بر این گزارش، پدر بنیتا کوچولو هم اکنون برای پیگیری پرونده دخترش در پلیس Police آگاهی تهران حضور دارد.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

اخبار زیر را از دست ندهید: 

با مسعود در میهمانی شبانه در باغ آشنا شدم و ...

اقدام زشت یک مرد با همسر چاق اش

زنم آرش را برای قلیان کشی به خانه دعوت کرد / آرش با سودابه ارتباط پنهانی داشت و من ...

سرنوشت تلخ زن شوهردار که عاشق مرد غریبه شد / فزراد خلافکار بود و ...

ازدواج شـوم خانـم معلم تهرانی!

ربودن کمدین مشهور کشور برای 85 سکه طلا + عکس

باردار شدن گیتای 15 ساله از مرد اسید پاش + عکس

قتل خانم منشی دکتر در اتاق تزریقات / میترا تنها بود که ...

کدخبر: 287052 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم حیدری
آیا این خبر مفید بود؟