این مرد با اره برقی به دفتر بیمه حمله کرد+ عکس

به نقل از پایگاه اینترنتی نیویورک تایمز؛ پلیس Police سوئیس پس از یک عملیات گسترده ۳۶ ساعته، موفق به دستگیری مظنون اصلی حمله با اره برقی در شهر «شفوزان» شد.

«فرانتز روسیس»، یک مرد ۵۱ ساله است که به اتهام حمله با اره برقی به دو کارمند بیمه و زخمی کردن ۵ تن در شهر شفوزان واقع در شمال سوئیس تحت تعقیب بود. او شب گذشته در شهر «تالویل» در نزدیکی زوریخ شناسایی و بازداشت شد.

انتشار تصویر وی در رسانه‌ها روند شناسایی این مرد را تسریع کرد. «پیتر استیشر» از دادستان‌های این پرونده در یک کنفرانس خبری گفت: روسیس حین بازداشت اره برقی به دست نداشت. او در حالی که کیسه‌های پلاستیکی در دست داشت بدون اعتراض و اعمال خشونت بازداشت شد.این مرد ۵۱ ساله به اتهام چندین حمله با اره برقی و زخمی کردن اشخاص بازداشت شد. به گفته مقامات قضایی سوئیس انگیزه وی از حمله به دفتر شرکت بیمه سی اس اس هنوز تایید نشده است.

پلیس سوئیس اعلام کرد در این حادثه ۵ تن زخمی شده بودند که دو تن به دلیل شدت جراحات در بیمارستان بستری شدند. یکی از مجروحان امروز از بیمارستان ترخیص شد.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 287235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟