فیلم گفتگو با قاتلان بنیتا + عکس
حجم ویدیو: 23.46M | مدت زمان ویدیو: 00:04:05

سارقان بنیتا

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز پنجشنبه 29 تیرماه بود که خبر ربوده شدن دختربچه هشت ماهه در محله مشیریه تهران پیچید.

در روز پنجشنبه پدر بنیتا در حالی که قصد داشت خودروی خود را داخل پارکینگ قرار دهد، دو دزد The Thief از موقعیت استفاده کردند و پس از اینکه پشت فرمان نشستند از مهلکه گریختند این در حالی بود که بنیتای هشت ماهه داخل خودرو بود.

 

اعترافات این دو فرد

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، محمد و مهدی دو متهم پرونده کودک ربایی بنیتا کوچولو صبح امروز پس از دستگیری به اعترافات روز سرقت Stealing و ماجرای مرگ دختر کوچولو پرداختند.

محمد 33 ساله متهم اصلی پرونده گفت: ساعت 9:30 دقیقه 29 تیرماه امسال همراه مهدی برای تهیه مواد مخدر Drugs به منطقه مشیریه رفته بودیم که ناگهان مهدی متوجه روشن بودن خودروی پراید بدون راننده در مقابل خانه اش شد و پیشنهاد سرقت را مطرح کرد.

وی افزود: به سرعت من سمت خودرو رفتم و پشت فرمان نشستم و مهدی نیز به جلوی در خانه رفت تا در صورت خارج شدن صاحب خودرو مانع کار وی شود.

وقتی پشت فرمان نشستم در همان لحظه صاحب خودرو از خانه خارج شد و خودش را روی جلو خودرو انداخت تا مانع سرقت شوم اما توانستم با حرکات مارپیچ او را از روی خودرو پایین پرت کنم و به سرعت وارد اتوبان امام علی شده و به منطقه افسریه رفتم.

همان موقعه متوجه گریه های کودک داخل خودرو شدم کاری نمی توانستم انجام بدم و پس از رفتن به پاکدشت در منطقه قیام دشت توقف کردیم.

محمد گفت: مهدی در آنجا چند قطعه خودرو را سرقت کرد و داخل کیسه ای گذاشت و رفت و پس از آن من همراه نوزاد داخل خودرو به سمت منطقه مامازند رفتیم و خودرو را در حالیکه دختر بچه داخل خودرو بود رها کردم و به خانه یکی از دوستانم رفتم و استراحت کردم و دیگر اطلاعی از سرنوشت کودک داخل خودرو نداشتم.

پدر بنیتا در اظهاراتش در اداره پلیس Police آگاهی گفت: روز سرقت به قصد بستن در پارکینگ از خودرو پیاده شدم و که ناگهان دیدم مردی 30 ساله با لباس تیره و شوار جین و موهای کوتاه پشت فرمان خودرویم نشسته است و به سرعت قصد فرار Escape دارد.

وی افزود: خودم را به جلوی خودرو انداختم و در حالیکه خودرو حرکت می کرد به دزد The Thief خودرویم می گفتم که دخترم داخل خودرو است اما بی فایده بود و سارق جوان با حرکات مارپیچ و سرعت بالا مرا از خودرو پرت کرد و به سمت اتوبان امام علی (ع) حرکت کرد.

بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا در خصوص اتهام متهمان پرونده کودک ربایی گفت: با توجه به شواهد و مدارکی که وجود دارد می تواند برای مرگ بنیتا اتهام قتل Murder عمد گرفت.

بنا به این گزارش، تحقیقات برای جزئیات این پرونده در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد و با توجه به محل مرگ دخترکوچولو به احتمال زیاد پرونده قتل عمد به دادسرای پاکدشت ارجاع می شود.

بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

کدخبر: 287239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟