این مرد را می شناسید؟ / او زنان فریب خورده را طعمه می کرد+ تصاویر و عکس بدون پوشش

ساعت 20:30 شامگاه 18 خردادماه امسال  از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر دستگیری یک زن به اتهام سرقت از یک طلافروشی ، به کلانتری 169 مشیریه اعلام شد .

با حضور مأموران کلانتری در محل سرقت Stealing واقع در پاساژ کیوان و انجام بررسی های اولیه مشخص شد زن جوانی به همراه یک مرد ، به بهانه خرید یک رشته زنجیر و پلاک وارد طلافروشی شده و در ادامه  مرد متواری از صحنه با سرقت یک رشته زنجیر و پلاک طلا ، از مغازه طلافروشی خارج و متواری شده است و زمانیکه همدست وی قصد خارج شدن از طلافروشی را داشته توسط صاحب مغازه طلافروشی و کسبه پاسار دستگیر می شود .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت طلافروشی به شیوه کش روی" و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 14 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار کلانتری 169 مشیریه قرار گرفت .

صاحب طلافروشی پس از حضور در کلانتری 169 مشیریه ، در اظهاراتش به مأموران تجسس ویژه کلانتری گفت : "دو زن و مردبه بهانه خرید طلا وارد مغازه طلافروشی شدند ؛ آنها ابتدا چندین رشته زنجیر و پلاک را جهت دیدن از من درخواست کردند ؛ در همین زمان یکی از آنها  که مرد قوی هیکلی بوددر حالیکه یک رشته زنجیر و پلاک به ارزش تقریبی سه میلیون و500 هزار تومان در دست داشت ، از مغازه خارج شد و در پشت ویترین مغازه مشغول دیدن طلاجات داخل ویترین شد ؛ به تصور اینکه همسرش داخل مغازه ی طلافروشی حضور دارد ، توجهی به این موضوع نداشتم که ناگهان زن جوان قصد خروج از طلافروشی را داشت که با کمک سایر کسبه ی پاساژ او را دستگیر کردیم .

زن 30 ساله نیز در اظهاراتش به مأموران گفت : " چندی پیش زمانیکه برای خرید به بازار Store مولوی و راسته پلاستیک فروشان رفته بودم با فردی که خودش را سعید معرفی کرد ، آشنا شدم ؛ سعید مدعی بود که در زمینه خرید و فروش لوازم آرایشی زنانه فعالیت دارد و حتی در چندین جلسه ملاقاتی که با یکدیگر داشتیم ، چندین قلم لوازم آرایشی زنانه را نیز به عنوان هدیه برایم آورد ؛ به تدریج تماس های ما با یکدیگر زیاد شد تا اینکه یک روز سعید با من تماس گرفت و مدعی شد که قصد خرید یک رشته زنجیر و پلاک طلا را به عنوان هدیه برایم دارد ؛ با یکدیگر در منطقه مشیریه قرار ملاقات گذاشتیم تا اینکه او با یک دستگاه موتورسیکلت به محل قرار آمد و دو نفری به پاساژ کیوان که در آن چندین مغازه طلافروشی قرار دارد ، رفته و در آنجا وارد یک مغازه طلافروشی شدیم ؛ پس از انتخاب چند رشته زنجیر و پلاک ، سعید یکی از آنها را برداشت و به بهانه ی مقایسه آن با سایر طلاجات ویترین از مغازه شد و همزمان با تلفن همراهش نیز مشغول صحبت شد ؛ سعید در حال صحبت کردن با گوشی تلفن همراهش بود که ناگهان از پشت ویترین ناپدید شد ! قصد داشتم تا از مغازه بیرون رفته و او را پیدا کنم که صاحب طلافروشی مانع بیرون رفتن من شد و بهمراه سایر کسبه پاساژ مرا به مأمورین تحویل دادند " .

با توجه به شیوه و شگرد سرقت ، مأمورین تجسس کلانتری با بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته طلافروشی و دیگر اقدامات پلیسی ، موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار به نام "علی . ن"46 ساله شدند که پیش از این به اتهام ارتکاب جرایم مرتبط با موادمخدر و کلاهبرداری دستگیر و روانه زندان Prison شده بود .

با شناسایی تصویر "علی . ن" توسط متهم زن پرونده ، مأمورین با شناسایی محل تردد متهم در خیابان پیروزی – چهارره کوکاکولا اقدام به دستگیری او کرده و در بازرسی اولیه از وی موفق به کشف مقادیری لوازم آرایشی زنانه از شدند که در همان تحقیقات اولیه عنوان داشت که قصد ملاقات با زن جوانی را داشته که چندی پیش با او آشنا شده است .

"علی . ن" در همان تحقیقات اولیه صراحتا به فریب زنان جوان و طعمه قرار دادن آنها جهت انجام سرقت هایش خود از مغازه های طلافروشی اعتراف کرد ؛ متهم در اظهاراتش صراحتا به سرقت های مشابه از مغازه های طلافروشی در میدان خرسان و بویژه بازار بزرگ طلافروشی تهران اعتراف کرد که با بهره گیری از اعترافات متهم ، تعدادی از این محل های سرقت در بازار بزرگ تهران شناسایی و صاحبان طلافروشی نیز پس از حضور در کلانتری مشیریه ، متهم "علی . ن" را به صورت کامل مورد شناسایی قرار دادند .

سرهنگ سیروس کتابعلی ، سرکلانتر ششم پلیس Police پیشگیری تهران  ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به انجام سرقت های مشابه و شناسایی تعدادی از شکات و به منظور شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است  بدین ترتیب؛ از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی کلانتری 169 مشیریه واقع در شهرک مشیریه – خیابان بوعلی مراجعه کنند.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

دزد طلافروشی مشیریه

دزد طلافروشی مشیریه

دزد طلافروشی مشیریه

دزد طلافروشی مشیریه

دزد طلافروشی مشیریه

دزد طلافروشی مشیریه

دزد طلافروشی مشیریه

دزد طلافروشی مشیریه

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

فوری / خودکشی قاتل آتنا + عکس

بازیگر مشهور را با آمبولانس در تهران ربودند / دادگاه حکم داد و ...

زنم را با مرد غریبه این دیدم و چاره ای جز مرگ ندارم / مرد تاجر خود را دار زد + عکس

دختر نوجوان را پشت خط راه آهن بردند و ... / 2 پسر تحت تعقیب هستند+ عکس

وقتی ارتباط شیطانی زنم را فهمید آنقدر با شیلنگ مریم را زدم که مُرد + عکس

قتل در اولین دیدار عاشقانه با دختر 21 ساله + عکس

قتل زن جوان در اتاق خواب کشتی تفریحی کروز + عکس

محاکمه 2 پسر که دختری را به یک باغ در دماوند کشاندند/ فیلم ها دختر را رسوا کرد

ماجرای خنده دار بودن هیولا در زیر تخت خواب دختر + عکس

مرگ تلخ مهدی فولادی نخبه اقتصاد در علم کوه / امدادگران نیامدند! + عکس

جدال دختر 5 ساله با مرگ پس شکنجه شیطانی در ساوه / او را دعا کنید + عکس

هووی صیغه ای ارتباط شیطانی زن شوهردار با یک جوان را با نصب دوربین مخفی در تابلو بر ملا کرد و ...

دردسر برای فوتبالیست پس از گذاشتن سلفی با همسرش در اینستاگرام + عکس

کدخبر: 288180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟