به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روابط عمومی و دادسرای انقلاب قم گفت : قاتل The Murderer درگیری سال 94 خیابان شادقلی خان منطقه نیروگاه در بندعباس توسط پلیس Police اطلاعات قم دستگیر شد.در سال 94 در منطقه نیروگاه در خیابان درگیری بین محدجواد (مقتول) و علی (قاتل) حاصل می شود که در نتیجه ان محمدجواد در اثر ضربه چاقو به قتل Murder میرسد و قاتل بلافاصله متواری و به خارج از شهر می گریزد و پس از مدتی حضور در شهرهای مختلف در یکی از شهر های جنوب کشور مستقر می شود.
حسب دستور دادستان محترم جهت دستگیری متهمان جرائم خشن با دستور قضایی و استفاده از شگرد های اطلاعاتی خاص ، پلیس اطلاعات استان از طریق نیابت قضایی متهم را در بندر عباس در 5شنبه گذشته دستگیر کرد.
هم اکنون وی در زندان Prison به سر می برد و روند رسیدگی به پرونده جهت مجازات قاتل ادامه دارد.
دادستان محترم قم اعلام کرد : مجتمع دادسرای نیروگاه افتتاح شد. در راستای نظارت مستقیم و بیشتر در جای جای شهر و در جهت تسریع حضور نیروهای قضایی انتظامی در مواقع لازم و رسیدگی دقیق تر به پرونده ها ساختمان شماره 4 دادسرای عمومی و انقلاب قم را در شیخ آباد افتتاح شد.
کاهه افزود: شبعات 21 دادیاری ، 18 دادیاری ، 2 دادیاری ، 12 بازپرسی و همچنین 2 شعبه کیفری حل اختلاف و 2 شعبه حقوقی حل اختلاف در نوبت عصر به این مجتمع قضایی انتقال یافته است.
وی هم چنین خاطرنشان کرد: مردم شریف منطقه نیروگاه می توانند با مراجعه به این مجتمع قضایی به ادرس بلوار یادگار امام ، خیابان سواران، تقاطع چهارراه معصومیه شکایات خود را تقدیم نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 288735 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟