سحرگاه پنج شنبه گذشته درحالی که قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد مشهد مشغول رسیدگی به یک پرونده جنایی در شمال شهر بود ناگهان صدای زنگ تلفن همراه رشته سخنان وی را برید و سکوت صبحگاهی در محل حکم فرما شد. یکی از ماموران انتظامی از آن سوی خط به قاضی کاظم میرزایی گفت: «اجساد زن جوان و یک نوزاد در زمینی محصور واقع در منطقه ناظریه مشهد و ابتدای جاده کمربندی سبز کشف شده است.» عقربه های ساعت روی 8 صبح قفل شده بودند که مقام قضایی ادامه تحقیقات درباره پرونده جنایی مذکور را به وقت دیگری موکول کرد و به همراه کارآگاهان اداره جنایی عازم جاده مشهد – چناران شد. 
مامور انتظامی کلانتری محل عنوان کرد: مردی که اجساد همسر و فرزندش پیدا شده به همراه پسرعمویش در کلانتری حضور دارند و مدعی هستند که زن جوان از 3 روز قبل برای رفتن به خانه پدر شوهرش از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.» در این هنگام بود که قاضی میرزایی با طرح چند سوال تلفنی دیگر و در حالی که دستور حفظ صحنه حادثه Incident را صادر می کرد از نیروهای انتظامی خواست 2 مرد مذکور نیز برای پاره‌ای توضیحات در کلانتری حضور داشته باشند! 
حدود 20 دقیقه بعد بود که کارآگاهان ورزیده اداره آگاهی و قاضی ویژه قتل عمد وارد زمین بزرگی شدند که دیوارهای بلندی از آجر اطراف آن را محصور کرده بود.جسد زنی که آثار شکستگی جمجمه بر سر وی مشهود بود، خون آلود روی خار و خاشاک قرار داشت. نوع پوشش زن جوان بیانگر آن بود که وی لباس های بیرون از منزل پوشیده اما خون های ریخته شده در محل نشان می داد که جنایت در همین زمین محصور رخ داده است. لحظاتی بعد جسد نوزاد 11 ماهه ای که در آن سوی دیوار افتاده بود، چشم های رهگذران و رانندگان عبوری را اشکباران کرد.

 در این هنگام بود که کارآگاهان اداره جنایی به سرپرستی سرگرد سلطانیان (رئیس دایره قتل) با راهنمایی ها و دستورات مقام قضایی، همسر مقتول را به صحنه کشف اجساد انتقال دادند. گفته های ضد و نقیض باعث شد این مرد 31 ساله به داخل خودروی پلیس هدایت و بازداشت شد.
با اعترافات صریح متهم،در حضور مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی، وی به مقر پلیس آگاهی خراسان رضوی انتقال یافت تا بررسی های بیشتری درباره انگیزه ابهام آمیز وی از ارتکاب این جنایت وحشتناک صورت گیرد.به همین خاطر قاضی کاظم میرزایی روز گذشته با صدور دستوراتی برای کشف آلت قتاله از کارآگاهان خواست درباره انگیزه متهم تحقیقات بیشتری انجام دهند چرا که هنوز زوایای تاریکی در این پرونده جنایی به چشم می خورد و انگیزه قتل نیز در هاله ای از ابهام است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

اقدام هولناک استاد و کارمند دانشگاه با یک آرایشگر + عکس

جسد رها شده یک زن با سر بریده در مشهد / کسی او را می شناسد؟

اعتراف به ارتباط با زنی با سانتافه مشکی! + عکس

90 روز در تعقیب زن آدمکش در آمل+ عکس

محاکمه 2 پسر به خاطر آزار زن جوان در باغ سیب + عکس

سمیرا را هنگامی که زنم نبود به خانه می بردم / هنگام قلیان کشی با او بودم که زنم وارد خانه شد و ...

ماجرای هولناک پیدا شدن 4 جسد در ارتفاعات شهرستان شفت / 2 زن ناشناس هستند + عکس

محل جرم پس از قتل عام خانوادگی در بلوار تعاون تهران / همسایه ها چه گفتند؟ + عکس زن نگون بخت

کار اجباری و نظافتی در شهر تهران مجازات پسر آزارگر / دختر دانشجو شاکی او بود

۵ کشته و ۱۲ مجروح حاصل درگیری فامیلی در الیگودرز

وقتی موتورسوار لحظه مرگ خود را به چشم دید! + فیلم

 

کدخبر: 290253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟