به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ایمان شهسواری بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: در پی شکایت اهالی مبنی بر نزاع و درگیری و تهدید با سلاح جنگی و جعل عنوان و اخاذی و آدم ربایی توسط یک فرد موضوع در دستور کار بازپرسی ویژه قرار گرفت.
وی گفت: پس از بررسی‌های پلیس Police اطلاعات استان مشخص می‌شود متهم پرونده فردی شرور و سابقه دار است؛ لذا دستورات لازم جهت دستگیری وی و همدستانش صادر و نهایتاً وی دستگیر شد.
شهسواری افزود: این متهم در زمینه‌های سرقت Stealing مسلحانه، راه‌بندی، اخاذی، آدم‌ربایی، درگیری با ماموران انتظامی، اخلال در نظم عمومی، حمل سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز، خرید و فروش مواد مخدر، ضرب و جرح و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان اقدامات مجرمانه‌ای را انجام داده است.
وی ضمن اشاره به اینکه متهم هم اکنون در بازداشت بوده و تحقیقات در خصوص پرونده ادامه دارد بیان کرد: ۲ عدد اسلحه کلاشنیکف، ۱ عدد سلاح شکاری نیمه خودکار مگنوم، ۹۸ عدد گلوله جنگی کلاشنیک، ۳ عدد فشنگ گازی کلاشنیکف، ۹ عدد فشنگ ساچمه ای، ۳ تیغه خشاب کلاشنیکف و ۱ عدد اسلحه بادی طرح کلاشنیکف از این متهم کشف و ضبط شده است.
بازپرس شهسواری در پایان ضمن تشکر از عوامل پلیس اطلاعات گفت: این پرونده به صورت ویژه در دستور کار رسیدگی قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید: 

وصیت نامه مردی که در فرخشهر و در ملاعام اعدام شد + عکس

بابک هیچ وقت عاشقم نشد...! / به انجام کارهای کثیف رو آوردم تا ...

اعتراف تلخ به اقدام هولناک زیر درخت توت + عکس

شوهرم با یک دختر دوست شده بود و من تحمل نداشتم تا اینکه ... + عکس

زن تهرانی بعد از مرگ ثروتش را به پرستار خانگی اش بخشید و ... + عکس

محاکمه قاتل آتنا در انتظار نظریه پزشکی قانونی در باره چگونگی آزار دختر بچه

خانم مهندس در خودروی شوهر دکترش دستگاه شنود گذاشت و ...

اقدام شیطانی با یک جوان در محله خلوت

بلایی وحشتناکی که داماد سر خواهر زنش آورد

دستگیری 15 آتش‌نشان!

کدخبر: 292488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟