روایت های متفاوت از درگیری مرگ دست فروش با ماموران شهرداری قم + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 6.31M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43

عصر روز شنبه ماموران سد معبر شهرداری قم از یک راننده وانت که مشغول فروش میوه بود، می‌خواهند محل را ترک کند اما این راننده پس از گذشت دو ساعت؛ در بیمارستان فوت می‌کند. مردمِ محل، برخورد ماموران شهرداری را دلیل فوت راننده می‌دانند و در بولوار شاهد قم تجمع می‌کنند. از صبح دیروز خبری با عنوان «مرگ مرد دست فروش در درگیری با ماموران شهرداری قم» در فضای مجازی در حال انتشار است. در شبکه‌های اجتماعی فیلم‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد راننده وانت که نام او مظفر عباسی است، به ماموران اعتراض می کند و نمی‌خواهد بگذارد خودروی او را با خود ببرند. تصویرهای دیگری هم هست که فروشنده را در حالی که کنار خیابان افتاده، نشان می‌دهد یکی از حاضران نیز در این فیلم مدعی شده ماموران شهرداری دست فروش را کتک زده اند.اما روابط عمومی شهرداری قم، هرگونه درگیری منجر به فوت را تکذیب می‌کند. عابدی (مدیر روابط عمومی شهرداری قم) درباره جزئیات حادثه Incident گفت: ساعت ۱۹:۳۰ ماموران سد معبر شهرداری قم به یک راننده وانت میوه فروش، به خاطر سد معبر تذکر می‌دهند که منجر به واکنش وی می‌شود و راننده وانت اقدام به شکستن شیشه خودرویش می‌کند. وی ادامه داد: هیچ برخوردی با این راننده نمی‌شود و پس از دریافت تعهد بدون هیچ مشکلی راننده وانت از محل دور می‌شود. اما پس از مدتی حال راننده وانت بد شده و سرش به جدول کنار خیابان برخورد می‌کند و به وسیله اورژانس به بیمارستان الزهرا(س) منتقل می‌شود. با این وجود راننده پس از دو ساعت فوت می‌کند. عابدی در پایان اظهار کرد: مراجع قضایی و پزشکی قانونی در حال بررسی موضوع هستند، نتیجه قطعی درباره علت مرگ راننده به زودی مشخص می‌شود.

در همین باره مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم با اشاره به جزئیات حادثه گفت: در پی انتشار خبری مبنی بر فوت یکی از دست فروشان خیابان شاهد به علت درگیری با ماموران شهرداری موضوع برای بررسی در دستور کار قرار گرفت.این مقام قضایی گفت: در این باره پرونده قضایی تشکیل شد و پنج نفر از ماموران شهرداری احضار و بازجویی شد. همچنین بازپرس ویژه قتل Murder از همان لحظات اولیه حادثه در محل حضور یافته و در حال بررسی جزئیات و عوامل دخیل در فوت این دست فروش است.

کاهه گفت: بر اساس بازرسی و تحقیق از شاهدان عینی و همچنین بررسی مستندات، موضوع قتل عمد در این حادثه مطرح نیست. دکتر صدیقی آخا، مدیر کل پزشکی قانونی استان قم نیز با اشاره به این که در بررسی های اولیه آثار ضرب و جرح ناشی از نزاع دیده نشده است، افزود: به نظر می‌رسد به دنبال نزاع لفظی، احتمالا علت مرگ سکته قلبی بوده باشد. آخا گفت: نمونه برداری های لازم انجام و نتیجه قطعی پس از وصول نتیجه آزمایش ها اعلام می شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

داماد کرجی قبل از شب عروس خود را دار زد!

عکس / مرگ تلخ پس از خودسوزی در برابر شهرداری قم

ناگفته های جدید عامل مرگ بنیتا + فیلم و عکس

2 دست قطع شده یک مرد در کیف برادرش بود! + فیلم

پسر عمویم وقتی مرا تصاحب کرد ...

انگشتان غول پیکر یک روستایی +عکس

«نوقداره بندها» به خاطر چشم چرانی به جان هم افتادند + عکس

مرد خشمگین خانه نامزد سابقش که عروس شده بود را آتش زد +عکس

زن جوان خیلی راحت گفت با شوهرم ارتباط دارد و ... / او تصاویر بی شرمانه برای سعید فرستاده بود!

اعتراف عجیب دانشجوی ممتاز تهرانی به دفن دوستش در بهشت زهرا / آزیتا را از 16 سالگی دوست داشتم ولی ...

راز مردی که 20 سال در بند قاتلان زندان در انتظار اعدام است + عکس

نیمه شب در خانه زن بیوه چه گذشت؟ / 3 مرد افغان اعتراف کردند + عکس

دخترم سوگند مانند آتنا و بنیتا کشته شد + عکس

لحظات تلخ برای سیل زده از زبان بازمانده ها / عروس و دامادی که همه زندگی شان را آب برد+عکس

۷۴ ضربه شلاق در انتظار میناوند

عاقبت تلخ و عبرت انگیز زنی که دوست داشت پاهایش را روی داشبورد قرار دهد + تصاویر

مرگ دلخراش مرد دستفروش در درگیری با ماموران شهرداری قم + فیلم

2 شهید مدافع حرم که قبل از حججی «سر» دادند + عکس 14+

نجات مرد روستایی از چنگال خرس قهوه ای پس از 10 دقیقه مبارزه + عکس

 

کدخبر: 294402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟