اشک های عاملان مرگ بنیتا کوچولو در دادگاه کیفری + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، بیست و نهم تیرماه امسال خبر گم شدن کودک هشت ماه ای به نام بنیتا در فضای مجازی منتشر شد. خبر تکان دهنده بود.خودرو پدر بنیتا وقتی که او خودرو را با درهای باز رها کرده و قصد داشت در پارکینگ خانه را باز کند در حالی دزدیده شد که کودک هشت ماهه روی صندلی عقب خودرو خوابیده بود.تلاش پلیس Police و انتشار اخبار مربوط به ربوده شدن این کودک در فضای مجازی نتوانست کمکی به پلیس کند و شش روز بعد جنازه دختر کوچولو در حالی که از شدت گرما و گرسنگی و تشنگی روی صندلی خودور جان سپرده بود در یکی از خیابان های پاکدشت پیدا شد.

پلیس پس از هشت روز تلاش توانست رد یک مجرم سابقه دار را که به تازگی با قرار وثیقه از زندان Prison آزاد شده بود پیدا کند.

این متهم به سرقت Stealing خودرو از مشیریه اعتراف کرد و گفت: با دوستم قرار داشتیم تا از یک خرده فروش مواد مخدر Drugs شیشه بخریم. عجله داشتیم به همین خاطر به محض اینکه چشمم به ماشینی افتاد که درهایش باز بود پشت فرمان نشستم و ان را دزدیم. دقایقی بعد دوستم و خرده فروش مواد مخدر هم به من پیوستند. آنجا بود که متوجه شدم یک کودک روی صندلی عقب ماشین قرار دارد.من ماشین را به خیابان خلوتی در پاکدشت بردم و شیشه های آن را بالا کشدیم و رهایش کردم.

به دنبال اعتراف های این متهم همدست وی و خرده فروش مواد مخدر نیز بازداشت شدند.

همدست وی به ماموران گفت: بعد از اینکه از دوستم شنیدم خودرو را با کودک خردسال رها کرده به کلانتری رفتم و گفتم دوستم تحت تاثیر مصرف شیشه دست به چنین کاری زده است. اما چون خودم هم حال طبیعی نداشتم کسی حرفم را باور نکرد.

امروز صبح سه متهم این پرونده برای نخستین بار در دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند تا برای آنها وکیل تعیین شود. قرار است سه متهم به زودی و در وقت فوق العاده در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمدی کشکولی محاکمه شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟