او در حالی پا به خانۀ شوهر گذاشت که پدر و مادر و دو برادرش با خوش‌حالی به مهمان‌ها خوشامد می‌گفتند. مراسم آبرومندی برگزار شد و عروس جوان و مرد رؤیاهایش زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

یک سال و نیم گذشت.

او فرزندی به دنیا آورد و مادر شد. خانوادۀ زن جوان نوۀ خود را عزیزتر از جان دوست داشتند. همه‌چیز داشت خوب پیش می‌رفت اما، یک روز، او فرزندش را بغل کرد و از خانه بیرون آمد. در یک لحظه، نگاهش به نگاه مردی جوان گره خورد. آن‌ها همسایه بودند. مرد جوان لبخندی زد و سلام کرد. زن جوان نیز، با لبخندی، از کنار او رد شد. این لبخندهای شیطانی چندبار دیگر هم تکرار شد. کم‌کم حرف‌هایی بینشان رد و بدل شد. زن جوان، که از کم‌محلی، خستگی و بی‌حوصلگی شوهرش احساس دل‌تنگی می‌کرد، دل به این لبخندها خوش کرد. در کمتر از چند هفته، در فضای‌ مجازی، آلوده به گناهی بزرگ شدند. این رابطه تا جایی ادامه یافت که دو برادر زن جوان به موضوع پی بردند. آن‌ها خواهرشان را زیر نظر داشتند و دلشان مثل سیر و سرکه می‌جوشید که مبادا آبرویشان به خطر بیفتد. دو برادر با مرد همسایه روبه‌رو شدند. درگیر شدند و آن‌ها، که کنترل خود را از دست داده بودند، با چاقو ... .

خون فواره زد و مرد همسایه نقش زمین شد. او، بر اثر شدت ضربه و خون‌ریزی شدید، جان خود را از دست داد. با گزارش این قتل، کارآگاهان وارد عمل شدند. بررسی گوشی تلفن همراه زن جوان گو‌یای واقعیتی تأسف‌بار بود. دو برادر و خواهرشان نیز گرفتار یک پروندۀ جنایی شدند، آن هم برای قتلی که، به خاطر هیچ و پوچ‌، از چند لبخند آغاز شد و به ارسال پیام‌های عاشقانه در فضای مجازی و چند قرار ملاقات در کوچه ختم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

حکم دادگاه برای زایمان جنجالی دختر 10 ساله +عکس

دستبرد 3 سارق شیک پوش به خانه کارشناس مشهور فوتبال در قیطریه+ عکس

بلای وحشتناکی که بر سر ندا قبل از جشن عروسی اش آمد

برادرم وقتی ارتباط عاشقانه فرانک و سعید را فهیمد مرا به باد کتک گرفت و ...

اعترافات پدرخوانده به تکه تکه کردن عروس داماد در خانه اش / سرها را با اره برقی جدا کردم ودر یوسف آباد رها کردم + عکس قاتل

عکس دلخراش از آزار کودک 18 ماه در کرمان / 14+

بلایی که 2 پسر نوجوان سر کنکوری های مشهد می آوردند

سناریوی وحشتناکی که برای 2 زن و یک دختر در ویلای ساحلی نوشهر رقم خورد + عکس

همسایه ها از شلیک های مرد عصبانی به عروس و داماد و صدای اره برقی گفتند و ... + فیلم و عکس

فائزه زن صیغه ای ام بود، او آبرویم را برد و من ... + عکس

فیلم صحنه ای دیدنی از دوئل تانک ارتش سوریه و ار پی جی داعش

حمله سرنشینان خودروی چری به یک راننده در خیابان ورزش شهرکرد / پلیس از مردم کمک خواست

عکس جسد 2 برادر زیر آب سد شهید عباسپور

عکس جسد سوخته قاتل فرمانده ارشد پلیس سراوان (+14)

 

 

کدخبر: 295022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟