جزئیات قتل 2 برادر در شلیک های دایی کینه جو در اردبیل+ عکس

سردار "عبدی" در تشریح جزئیات خبر گفت: در پی هوشمندی کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس Police آگاهی اردبیل و در نتیجه بهره گیری از ابزار و امکانات فنی، علمی و به روز، در کمتر از 12 ساعت عامل قتل Murder دو برادر در شهرک سینا اردبیل را شناسایی، دستگیر و با انتقال به پلیس آگاهی، گره از پیچیدگی این پرونده باز کردند.

وی با اشاره به اینکه قاتل The Murderer این دو برادر، یکی از بستگان نزدیک آنها با هویت معلوم و 39 ساله می باشد ادامه داد: انگیزه قتل مسائل فردی و خصوصی می باشد.

سردار "عبدی" ادامه داد: متهم در بازجویی های فنی پلیس و بازپرس جنایی به قتل دو برادر در شب حادثه Incident اعتراف و بازسازی صحنه با حضور تیم هایی از پلیس آگاهی، دادستانی و بازپرس جنایی در بامداد روز چهارشنبه انجام گردید.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ضمن تشکر صمیمانه از مراجع محترم قضایی علی الخصوص دادستانی و عموم مردم ولائی استان در جهت همکاری شایسته با پلیس در اجرای ماموریتها و عرض خداقوت و دست مریزاد به کارآگاهان پلیس آگاهی و پرسنل خدوم انتظامی اردبیل که شبانه روزی در جهت احقاق حق و تسکین آلام اولیای دم تلاش و کوشش نمودند، این اطمینان را به شهروندان داد که پلیس با تمام توان و اقتدار خود، هیچگونه اجازه ای به مخلان نظم و امنیت نداده و همواره با استعانت از خداوند متعال و دعای خیر مردم، حافظ و پاسدار امنیت پایدار خواهد بود.

این مقام انتظامی به خانواده ها و شهروندان توصیه نمود تا از هرگونه نگهداری سلاحهای سرد، گرم و غیر مجاز خودداری و فرزندان خود را نیز به این موضوع آگاه نموده و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه، مراتب را به پلیس 110 گزارش نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

نوعروس راز شوم داماد بی رحم را فهمید و ... + عکس

عجیب ولی واقعی / مرد شیطان صفت پس از آزار دختر 17 ساله میلیونر شد! + عکس

قتل خواهر جوان 10 سال پس از ازدواج پنهانی

اعتراف 4 نوجوان آبادانی به دزدیدن کفترهای گران قیمت

حمله مسلحانه به مربی تیم فوتبال مطرح در یک رستوران نیشابور + عکس

شاهدی که در شهریار کشته شد + عکس

قتل عام 3 زن در خانه مادری + عکس

عکس 2 برادر نقره کار اردبیلی که با شلیک گلوله کشته شدند+ فیلم

قاتل پارک هشت بهشت دستگیر شد

قطع مچ دست کارگر کارخانه شالیکوبی در بابل

فوری / خودسوزی مرد پیمانکار جلوی در اتاق رئیس مالی شهرداری منطقه 16 تهران

فوری / شهادت جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در سراوان

مرگ غم انگیز دختر 18 ساله در شاندیز مشهد /مقصر کیست؟

عکس / سنگسار یک مرد توسط داعشی ها و فرزندانشان

رفتار بی شرمانه داماد با نوعروس مشهدی!

کدخبر: 295425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟