سرهنگ ماشالله ملایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: طی اعلام گزارش وقوع قتلی در شهرستان رودبار جنوب و احتمال فرار Escape قاتل The Murderer به شهرستان های مجاور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان جیرفت قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس Police آگاهی این فرماندهی با اقدامات شبانه روزی و گسترش چتر اطلاعاتی خود سرنخ هایی از محل اختفای قاتل در حومه شهر به دست آوردند.

وی تصریح کرد: شامگاه سه شنبه پس از هماهنگی با مقام قضایی و اطمینان از حضور قاتل در محل، ماموران انتظامی شهرستان جیرفت با همکاری پلیس آگاهی شهرستان رودبار جنوب قاتل را در عملیاتی غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: قاتل، کودک خردسال را به دلیل اختلافات خانوادگی با سلاح جنگی مورد اصابت گلوله قرار داده و از محل متواری شده بود که پس از گذشت 10 روز از ارتکاب جرم Crime با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر و روانه محاکم قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: متهم دارای سوابق متعدد کیفری از جمله تیراندازی های ایذایی، ایجاد رعب و وحشت و شررات است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: عدم آموزش مهارت های کنترل خشم در خانواده ها و تصمیم گیری در حالات روحی نامناسب منجر به رخ دادن چنین حوادث Accidents تلخی خواهد شد که نتایج زیانباری را در جامعه درپی دارد.

شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

نوعروس راز شوم داماد بی رحم را فهمید و ... + عکس

عجیب ولی واقعی / مرد شیطان صفت پس از آزار دختر 17 ساله میلیونر شد! + عکس

قتل خواهر جوان 10 سال پس از ازدواج پنهانی

اعتراف 4 نوجوان آبادانی به دزدیدن کفترهای گران قیمت

حمله مسلحانه به مربی تیم فوتبال مطرح در یک رستوران نیشابور + عکس

شاهدی که در شهریار کشته شد + عکس

قتل عام 3 زن در خانه مادری + عکس

عکس 2 برادر نقره کار اردبیلی که با شلیک گلوله کشته شدند+ فیلم

قاتل پارک هشت بهشت دستگیر شد

قطع مچ دست کارگر کارخانه شالیکوبی در بابل

فوری / خودسوزی مرد پیمانکار جلوی در اتاق رئیس مالی شهرداری منطقه 16 تهران

فوری / شهادت جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در سراوان

مرگ غم انگیز دختر 18 ساله در شاندیز مشهد /مقصر کیست؟

عکس / سنگسار یک مرد توسط داعشی ها و فرزندانشان

رفتار بی شرمانه داماد با نوعروس مشهدی!

کدخبر: 295440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟