کشف 2 پا از سطل زباله پایتخت / این 2 پا برای یک زن است! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دو پای بریده شده از کشاله ران که احتمالا متعلق به یک زن است، در داخل یک سطل زباله در یکی از خیایان های شهر رم توسط یک خانم ایتالیایی کشف شد. 
بلافاصله پس از این کشف رعب آور ، زنگ خطر نیروهای پلیس Police بصدا در آمد. پزشکی قانونی و پلیس علمی در حال تحقیقات و بررسی داده های مربوط به دوربین های مدار بسته در خصوص این کشف وحشتناک هستند. 
در فیلم های بدست آمده در مجاورت این سطل زباله ممکن است تصویر فردی که باقی مانده های جسد را در سطل می اندازد دیده شود . پلیس همچنین سطل های دیگر در مجاورت آن را کنترل کرده اما هنوز چیز دیگری کشف نشده است. تحقیقات ادامه دارند.
در ایتالیا پدیده ای موسوم به 'زن کشی' وجود دارد و بر اساس آمار مربوط موسسه آماری 'یورس' در هر دو روز یک زن در این کشور به قتل Murder می رسد.اغلب موارد قتل زنان در محیط خانوادگی و به دست همسرانشان بوقوع می پیوندد.
اکثر موارد قتل زنان با سلاح های گرم و سرد و یا با دستان خالی و از طریق خفگی بوقوع پیوست. سازمان نظارت بر سلامت زنان نیز عقیده دارد که در ایتالیا بیش از شش میلیون و 743 هزار زن در سنین 16 تا 70 سال قربانی سوء استفاده های بدنی و جنسی بوده و حدود یک میلیون نفر نیز متحمل تجاوز Rape و یا تلاش برای تجاوز شده است. 
عبارت زن کشی از مدت ها پیش وارد زبان عامیانه در ایتالیا شده که بیانگر نگرانی گسترده در این کشور است. قطع رابطه، جدایی و طلاق از جمله عوامل اصلی زن کشی در ایتالیا محسوب شده و سه ماه نخست جدایی خطرناک ترین زمان برای این نوع جرم Crime بشمار رفته و نیمی از قتل ها در این مدت زمانی بوقوع می پیوندند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟