به گزارش گروه جنایی رکنا، بیست و سوم فروردین ماه سال 84 جنازه یک دختر جوان در کانال فاضلاب در حوالی میدان تره بار شهرری پیدا شد.آثار ضرب و جرح روی جنازه نمایان بود و شواهد نشان می داد دختر جوان قربانی جنایت Crime شده است. جنازه ناشناس به پزشکی قانونی منتقل و تلاش برای افشای هویت وی آغاز شد.

زمان زیادی از پیدا شدن جنازه نگذشته بود که مرد میانسالی به پلیس Police آگاهی رفت و از ناپدید شدن دختر 25ساله اش به نام نگین خبر داد. وی گفت: دخترم تزریقات بلد بود.او عصر دیروز برای امپول زدن به یکی از دوستانش از خانه بیرون ر فت اما دیگر برنگشت. حتی موبایل او هم خاموش است و می ترسیم بلایی سرش امده باشد.

این مرد ادامه داد: دخترم چند ماه بود که عثد کرده و قرار بود سه ماه بعد جشن ازدواجش برگزار شود.

نشانی هایی که این مرد از دخترش ارائه داد با نشانی های جنازه ناشناس مطابقت داشت. به این ترتیب این مرد به پزشکیئ قانونی رفت و جنازه دخترش را تحویل گرفت. پلیس در نخستین گام ار تحقیقات به بازجویی از همسر نگین پرداخت. مرد جوان گفت: من و نگین در حال برگزاری مقدمات جشن عروسی بودیم. او با هیچ کس اختلاف نداشت و نمی دانم چه کسی او را کشته است. تحقیقات محلی اما سرنخی به پلیس داد. یکی از همسایه ها گفت نگین را در حال سوار شدن به پیکان یک مرد جوان دیده است.مرد جوان به زور نگین را سوار ماشین کرد و رفت. نشانی هایی که این شاهد به پلیس داد اما نتواسنت رازگشای جنایت باشد و تحقیقات پلیس با گذشت 12 سال از جنایت به نتیجه نرسید. تا اینکه خانواده قربانی در دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و خواستند تا دیه دخترشان از صندوق بیت المال پرداخت شود. قضات شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران نیز پس از شنیدن اظهارات اولیای دم و با توجه به پیدا نشدن عامل جنایت حکم دادند تا دیه دختر جوان از صندوق بیت المال پرداخت شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

نقشه کثیف زنی با آرایش غلیظ برای مردان بوالهوس

وقتی زن بیوه از شوهر صیغه ای کم سن باردار شد و ...

عکس شیطان پارس آباد در سلول زندان / 22 محافظ او را تحت نظر دارند

فیلم گفتگو با 2 دزد خشن در تهران / راز خانه مجردی پنهان ماند و ... + عکس

درخواست عجیب خانواده 16 آتش نشان شهید پلاسکو / 7 ماه گذشت اما...

کسی در خانه را باز نمی کرد وقتی وارد خانه شدم، زنم را در وضعیت بدی دیدم و ... + عکس

تازه عروس بودم وقتی سرکار می رفتم، کامیار دختر همسایه را به خانه می برد و ... + عکس

فوری / قتل هولناک دختر 11 ساله اهوازی در مراسم بدرقه حجاج

گفتگو با 2 خوشگذران که به طلافروشی حمله کردند و ... + عکس

نقشه کثیف پسر خواستگار برای دختر جوان و خانواده اش در آبادان

شستشوی لانه مرغ جان مرد 48 ساله را گرفت

 

کدخبر: 295666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟