پسر شیطان‌صفت

به گزارش گروه جنایی رکنا، پاییز سال 92، دختر 15ساله‌ای به نام لیدا به پلیس تهران رفت و از دو پسر جوان به اتهام آدم‌ربایی و اذیت و آزار شکایت کرد. دختر نوجوان به مأموران گفت: در بزرگراه یاسینی زیر پل Bridge خاقانی منتظر تاکسی بودم تا به خانه مادربزرگم بروم. تاکسی آن حوالی کم بود، به  همین‌خاطر پراید سفید‌رنگی با دو سرنشین ایستاد و به راننده مقصد را گفتم و سوار شدم. راننده بعد از اینکه مقداری از مسیر را طی کرد، وارد خیابان دیگری شد. متوجه شدم بیراهه می‌رود. با اعتراضم راننده و سرنشین هر دو با چاقو تهدید کردند و از ترس مقاومتی نکردم. شاکی در ادامه گفت: آنها تا جاده قم رفتند و بعد از آن مرا به محل خلوتی بردند و بدون توجه به گریه‌ها و التماس‌هایم...
بعد از این توضیحات، دختر نوجوان به پزشکی قانونی فرستاده شد. با توجه به گزارش پزشکی قانونی و طرح شکایت شاکی، مأموران با در دست داشتن مشخصات آن دو جوان، همچنین شماره پلاکی که شاکی هنگام فرار Escape به ذهن سپرده بود، یکی از متهمان را شناسایی و بازداشت کرد.
متهم که پرویز نام داشت با اعتراف به جرم Crime با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد، اما تلاش مأموران برای دستگیری دومین متهم به نام کیوان  ناکام ماند. پرونده به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و در اولین جلسه که به ریاست قاضی بابایی و مستشار تولیت به صورت غیرعلنی برگزار شد، شاکی بار دیگر شکایتش را مطرح کرد و متهم در آخرین دفاعش گفت: آن روز در حال خودم نبودم. با دیدن دختر نوجوان وسوسه شدم و این تصمیم با مشورت دوستم بود. حالا پشیمانم و از شاکی می‌خواهم مرا ببخشد. در آخر هیئت قضایی متهم را به اعدام execution محکوم کرد و این حکم بعد از تأیید در دیوان عالی کشور در پاییز 955 اجرا شد. پس از مجازات متهم اول، مأموران همچنان در تعقیب دیگر متهم پرونده بودند که گزارش شد کیوان به اتهام سرقت Stealing از منزل دستگیر و به زندان Prison منتقل شده است. به این ترتیب متهم تحت‌بازجویی قرار گرفت، اما جرمش را انکار کرد. با دعوت  دختر جوان و مواجهه حضوری، کیوان از میان چهار مظنون شناسایی و بالاخره لب به اعتراف گشود. با اقرارهای دومین متهم، پرونده بار دیگر به همان شعبه فرستاده شد و متهم روز سه‌شنبه پای میز محاکمه قرار گرفت.در این جلسه که به صورت غیرعلنی برگزار شد، متهم در پایان از سوی هیئت قضایی به اعدام محکوم شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

فعالیت خانه فساد مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس!

فوری / عملیات سپاه برای انتقام خون شهید حججی آغاز شد+ فیلم

فوری / استعفای وکیل آتنا کوچولو بخاطر ماجرایی عجیب + عکس سنگ مزار آتنا/به کدامین گناه

تکرار ماجرای بنیتا در تهران / پلیس بلافاصله وارد عمل شد و...

کشف 2 پا از سطل زباله پایتخت / این 2 پا برای یک زن است! + عکس

عروس شیروانی سیاه پوش شد

پای تانیا کوچولو قطع نمی شود/ دخترک در بیمارستان بستری شد

تصادف هولناک در استادیوم آزادی

جزئیات و چگونگی به اسارت درآمدن شهیدحججی +فیلم کامل درگیری و اسارت تا شهادت

این بازی رایانه ای کودکان را به قتل می رساند+ عکس

پسر 8 ساله راز اتاق خواب دایی اش را لو داد و او را به درد سر انداخت

جزئیات قتل 2 برادر در شلیک های دایی کینه جو در اردبیل+ عکس

مرجان تا 16 سالگی دو بار ازدواج کرد + عکس

قتل زن جوان در نیمه شب بارانی کلارآباد + عکس

حمله مسلحانه به مربی تیم فوتبال مطرح در یک رستوران نیشابور + عکس

نوعروس راز شوم داماد بی رحم را فهمید و ... + عکس

عجیب ولی واقعی / مرد شیطان صفت پس از آزار دختر 17 ساله میلیونر شد! + عکس

کدخبر: 295728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟