اختلاف دایی و خواهرزاده؛ انگیزه قتل مسلحانه + عکس

 شامگاه دوشنبه‌شب 2برادر که در اردبیل مغازه نقره‌سازی و نقره‌فروشی داشتند، پس از یک روز کاری راهی خانه‌شان در شهرک سینا شدند. آنها مقابل خانه قصد پارک کردن پراید خود را داشتند که چشمشان به دایی شان افتادکه یک قبضه سلاح شکاری در دست داشت و به محض نزدیک شدن به خواهرزاده‌هایش، اقدام به شلیک گلوله کرد و گریخت. در آن لحظات کسی شاهد فرار Escape مرد جنایتکار نبود و ثانیه‌های بعد، رهگذران و همسایه‌ها که صدای شلیک گلوله‌ها را شنیده بودند با دیدن بدن غرق در خون 2برادر، پلیس را خبر کردند.
ساعت22:30 شب بود که ماجرا به پلیس مخابره شد و تیمی از کارآگاهان راهی محل حادثه Incident شدند. آنها خودروی پراید سفید رنگی را دیدند که در این محل متوقف شده و 2برادر به نام‌های حامد، 24ساله و احمد، 27ساله به قتل Murder رسیده‌اند. جسد یکی از قربانیان داخل خودرو بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که هر دو به ضرب گلوله آن هم از فاصله‌ای نزدیک کشته شده‌اند.
با حضور دادستان و متخصصان پزشکی قانونی در محل حادثه تحقیقات در این باره شروع شد. به‌نظر می‌رسید که 2برادر جوان قربانی انتقام‌جویی شده‌اند اما چه‌کسی با آنها دشمنی داشت؟ مأموران در جریان بررسی‌ها متوجه شدند آخرین کسی که با قربانیان در تماس بوده، دایی‌ آنها بوده است. در تحقیق از خانواده قربانیان مشخص شد که این مرد و همسرش از مدتی قبل با یکی از قربانیان اختلافات خانوادگی داشته‌اند.
او نخستین مظنون پرونده بود و کارآگاهان بررسی‌های خود را روی این فرد متمرکز کردند تا اینکه به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد وی عامل این جنایت است. به این ترتیب او در کمتر از 12ساعت دستگیر شد. مرد جنایتکار در همان بازجویی‌های اولیه به جنایت اعتراف کرد و گفت:
از یکی از خواهرزاده‌هایم به‌خاطر درگیری‌ها و اختلافاتی که داشتیم کینه به دل داشتم. به همین دلیل نقشه قتل او را کشیدم. می‌‌دانستم شب‌ها بعد از تعطیلی مغازه به خانه برمی‌گردد. به همین دلیل با سلاح شکاری سراغش رفتم اما او همراه برادرش بود. با دیدن وی به سمتش شلیک کردم و برادرش را هم برای اینکه شاهدی به جا نگذارم به قتل رساندم و از محل گریختم.
به گفته ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، متهم که مردی 39ساله است در کمتر از ١٢ ساعت پس از وقوع قتل دستگیر شد و اعتراف کرد که به‌دلیل مسائل فردی و خصوصی دست به جنایت زده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

عروس 15 ساله بودم که فهمید یونس با یک زن رتباط پنهانی دارد و ...

جوان آزرا سوار مرا تعقیب کرد تا اینکه تلفنش را به من داد و ...

پیشنهاد شرم آور شیطان پارس آباد به پدر آتنا اصلانی + عکس های دیده نشده

پسرم وقتی 15 ساله بودم به خاطر حمایت از خواهرش، دامادم را کشت و حالا ...

اعتراف به قتل و بریدن سر عروس و داماد در یوسف آباد تهران + عکس و فیلم

بی​رحم ترین قاتلان سریالی زن را بشناسید + عکس

این پسر سه و نیم ساله در حرم گم شد + عکس

پسر شیطان‌صفت به خاطر آزار فرناز در اتوبان یاسینی اعدام می‌شود + عکس

اقدام احمقانه یک زن در سایه ماجرای بنیتا برای انتقام از شوهر!

نامه سوزناک شهید محسن حججی به امام رضا(ع) / جواز شهادتم را امضا کن+ عکس

مرد سنگدل، پسر 11 ساله باجناقش را در رودبارجنوب کشت

دروغ دردسرساز یک زن به تقلید از حادثه ربودن بنیتا

مهریه عجیب عروس و داماد ایلامی را به بیابان کشاند + عکس

مهریه عجیب عروس و داماد ایلامی را به بیابان کشاند + عکس

پس از ازواج فهیدم زنم پیش از من با پسری ارتباط داشت و وقتی بچه دار شدیم ... + عکس

 

کدخبر: 295730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟