این پسر سه و نیم ساله در حرم گم شد + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، 15 تیر 92 مردی 56 ساله با چهره‌ای رنگ پریده خود را به کلانتری 172 شهرری رساند و از گم‌ شدن پسر سه سال ونیمه‌اش به‌نام «ابوالقاسم خیابانی‌فرد» خبر داد و با بغض گفت: «ساکن مشهد هستم و برای کاری با همسر و دو پسر کوچکم به تهران آمده ام. امروز برای زیارت به حرم شاه‌عبدالعظیم آمده بودیم. ابوالقاسم بلوز و شلوار سرهمی کرم پوشیده بود و زمانی که همراه مادرش بود، ناگهان گم شد.
با اظهارات پدر اندوهگین ردیابی پسربچه گمشده در دستور کار بازپرس شعبه 7 دادسرای شهرری قرار گرفت و دستور تحقیق دراین باره صادر شد. کارآگاهان ابتدا به بازبینی فیلم دوربین مداربسته محل گم شدن پسربچه پرداختند اما در این مرحله به بن‌بست خوردند  چرا که تنها یک دوربین در آن محدوده بود و به‌دلیل چرخشی بودن آن کارآگاهان نتوانستند پسرک را شناسایی کنند.

رنج‌های مادر
مادر، لحظات آخرین روز دورهمی چهارنفره خانوادگی را مو به مو در ذهن دارد. آخرین خنده‌های ابوالقاسم هنوز در گوشش زنگ می‌زند.
هنوز 4 سالش نشده بود اما مانند بزرگترها، برادر کوچکترش را امر و نهی می‌کرد. مادر دلش می‌شکند و اشک‌هایش بی‌امان روی گونه‌هایش می‌لغزد. سه سال و نیم از رفتن ابوالقاسم می‌گذرد. انگار پسرک با رفتنش آرامش را از خانه برده است. مادر می‌گوید: «سه سال و نیم بی‌خبری دیوانه‌ام کرده است. اینکه نمی‌دانم چه سرنوشتی دارد، چه می‌خورد، چه می‌پوشد، شب‌ها کجا می‌خوابد...» گریه امانش نمی‌دهد و هق هق سر می‌دهد. انگار این پایان قصه تلخ هر روزه او و شوهرش شده است.
از زمان گم شدن ابوالقاسم و همزمان با تحقیقات پایگاه نهم پلیس Police آگاهی برای یافتن این کودک خردسال، تا ماه‌ها پدر و مادر او با انتشار تصاویر فرزندشان در روزنامه‌ها در انتظار خبری از جگر گوشه‌شان به این در و آن در می‌زدند. اما...
خانواده این کودک همچنان امیدشان را از دست نداده‌اند. مادر می‌گوید: «پسرم الان حدود 8 سالش شده است. نمی‌دانم مدرسه می‌رود یا نه اما آرزو دارم امسال خودم برای رفتن به مدرسه آماده‌اش کنم.»
براساس این گزارش، افرادی که از سرنوشت «ابوالقاسم» اطلاعی دارند می‌توانند یا با پلیس 110 تماس بگیرند تا با بازگرداندن این بچه به آغوش خانواده‌اش، دل پدر و مادر نگرانش را شاد کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

عکس عروس و دامادی که در تهران سر بریده شدند + فیلم و جزئیات

مرگ مشکوک دختر ۸ ساله در ویلایی در نوشهر / احتمال یک کودک آزاری دیگر

تصادف دو هواپیما در فرودگاه + عکس

عروس 15 ساله بودم که فهمید یونس با یک زن رتباط پنهانی دارد و ...

جوان آزرا سوار مرا تعقیب کرد تا اینکه تلفنش را به من داد و ...

پیشنهاد شرم آور شیطان پارس آباد به پدر آتنا اصلانی + عکس های دیده نشده

پسرم وقتی 15 ساله بودم به خاطر حمایت از خواهرش، دامادم را کشت و حالا ...

اعتراف به قتل و بریدن سر عروس و داماد در یوسف آباد تهران + عکس و فیلم

بی​رحم ترین قاتلان سریالی زن را بشناسید + عکس

این پسر سه و نیم ساله در حرم گم شد + عکس

پسر شیطان‌صفت به خاطر آزار فرناز در اتوبان یاسینی اعدام می‌شود + عکس

اقدام احمقانه یک زن در سایه ماجرای بنیتا برای انتقام از شوهر!

نامه سوزناک شهید محسن حججی به امام رضا(ع) / جواز شهادتم را امضا کن+ عکس

مرد سنگدل، پسر 11 ساله باجناقش را در رودبارجنوب کشت

دروغ دردسرساز یک زن به تقلید از حادثه ربودن بنیتا

اختلاف دایی و خواهرزاده؛ انگیزه قتل مسلحانه + عکس

مهریه عجیب عروس و داماد ایلامی را به بیابان کشاند + عکس

پس از ازواج فهیدم زنم پیش از من با پسری ارتباط داشت و وقتی بچه دار شدیم ... + عکس

کدخبر: 295743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟