زن 32 ساله درحالی که عنوان می کرد شکست در ازدواج، روحم را آزرده بود و به همین خاطر تصمیم به ادامه تحصیل گرفتم به کارشناس اجتماعی کلانتری میرزا کوچک خان مشهد گفت: روزی سوار بر خودرو از دانشگاه خارج شدم اما احساس کردم راننده یک دستگاه خودرو آزرا که پشت سر من حرکت می کرد مرا تعقیب می کند او مسیر طولانی را با من همراه شده بود تا این که من به طور ناگهانی در کنار بزرگراه صدمتری توقف کردم در همین هنگام جوان آزرا سوار نیز که پشت سر خودروی من توقف کرده بود به سمت من آمد و شماره تماسی را به من داد.
احساس کردم جوانی با وقار و متین است به همین خاطر چند ساعت افکارم را درگیر خود کرد. چرا که بعد از جدایی از همسرم با کسی رابطه نداشتم و زنی تنها بودم موضوع را با یکی از دوستان نزدیکم درمیان گذاشتم او گفت افراد خیابانی هدفی جز سوء استفاده ندارند اما من بازهم فریب احساساتم را خوردم و عاقلانه فکر نکردم.

چند روز بعد درحالی که تماس با آن شماره تلفن هر لحظه وسوسه ام می کرد همسر سابقم پسرم را با خودش به شهرستان برد، من که تنها شده بودم درمیان شک و تردید با آن شماره تماس گرفتم وقتی خودم را معرفی کردم جوانی که تلفن را پاسخ می داد بلافاصله مرا شناخت او که گویی از مدتی قبل منتظر تلفنم بود خودش را «فرزاد» معرفی کرد و گفت: از همسرش جدا شده و به تنهایی زندگی می کند من هم که شرایط او را مناسب دیدم رابطه ام را با او آغاز کردم.

ارتباط تلفنی و تلگرامی ما ادامه داشت و من همه ریز و درشت زندگی ام را در اختیارش قرار دادم. چند روز بعد او پیشنهاد ملاقات حضوری داد و مرا به یکی از رستوران های مجلل دعوت کرد ظاهر آراسته اش برایم مجذوب تر از روزی بود که او را دیدم آن روز برای آن که راحت تر با یکدیگر در ارتباط باشیم او خودش خطبه عقد را داخل خودرو خواند و من قبول کردم به عقد موقت او در آیم.

آن قدر با حرف های عاشقانه او غرق در رویا بودم که با هیچ کس در این باره مشورتی نکردم. او می گفت زندگی برایت فراهم می کنم که همه انگشت به دهان و حیران بمانند! دو هفته بعد با من تماس گرفت و گفت قصد دارد خودروی 206 صفر برایم ثبت نام کند و به این بهانه پنج میلیون تومان از من گرفت تا مابقی را خودش بپردازد او سپس از من خواست تا خودروام را بفروشم چرا که با تحویل خودروی صفر کیلومتر دیگر نیازی به آن نخواهم داشت من هم همراه او به نمایشگاه و ثبت اسناد رفتم و خودروام را فروختم. «فرزاد» 20 میلیون تومان پول خودرو را از من گرفت و مرا به خانه رساند. اما دیگر او را ندیدم و تلفن هایش را هم دیگر جواب نمی داد. تنها شماره پلاک خودرواش را داشتم که با پیگیری های پلیس Police مشخص شد خودروی آزرا اجاره ای بوده است و...

شایان ذکر است به دستور سرهنگ علایی (رئیس کلانتری میرزا کوچک خان) تلاش ماموران انتظامی برای دستگیری مرد شیاد آغاز شد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

عکس عروس و دامادی که در تهران سر بریده شدند + فیلم و جزئیات

مرگ مشکوک دختر ۸ ساله در ویلایی در نوشهر / احتمال یک کودک آزاری دیگر

تصادف دو هواپیما در فرودگاه + عکس

عروس 15 ساله بودم که فهمید یونس با یک زن رتباط پنهانی دارد و ...

جوان آزرا سوار مرا تعقیب کرد تا اینکه تلفنش را به من داد و ...

پیشنهاد شرم آور شیطان پارس آباد به پدر آتنا اصلانی + عکس های دیده نشده

پسرم وقتی 15 ساله بودم به خاطر حمایت از خواهرش، دامادم را کشت و حالا ...

اعتراف به قتل و بریدن سر عروس و داماد در یوسف آباد تهران + عکس و فیلم

بی​رحم ترین قاتلان سریالی زن را بشناسید + عکس

این پسر سه و نیم ساله در حرم گم شد + عکس

پسر شیطان‌صفت به خاطر آزار فرناز در اتوبان یاسینی اعدام می‌شود + عکس

اقدام احمقانه یک زن در سایه ماجرای بنیتا برای انتقام از شوهر!

نامه سوزناک شهید محسن حججی به امام رضا(ع) / جواز شهادتم را امضا کن+ عکس

مرد سنگدل، پسر 11 ساله باجناقش را در رودبارجنوب کشت

دروغ دردسرساز یک زن به تقلید از حادثه ربودن بنیتا

اختلاف دایی و خواهرزاده؛ انگیزه قتل مسلحانه + عکس

مهریه عجیب عروس و داماد ایلامی را به بیابان کشاند + عکس

پس از ازواج فهیدم زنم پیش از من با پسری ارتباط داشت و وقتی بچه دار شدیم ... + عکس

کدخبر: 295746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟