موبایل دزد بدشانس جا ماند و ...

هفته گذشته مردی پزشک با حضور در پلیس Police آگاهی تهران، از دستبرد دو مرد با چاقو به مرکز ترک اعتیاد او در یکی از محله‌های شمالی تهران خبر داد.

شاکی به افسر تحقیق گفت:چند سال است که این مرکز را اداره می‌کنم. هنگام عصر بعد از رفتن آخرین بیمارم که یک مرد معتاد Addicted بود، منتظر ماندم تا اگر بیماران دیگری آمدند کارهای درمانی آنها را انجام دهم. دقایقی نگذشته بود که در دفترم باز شد و مردی به‌عنوان بیمار وارد شد. در همان موقع مرد دیگری پشت سر او آمد. آنها سپس با چاقو به سمت من آمده و تهدیدم کردند. مرد پزشک ادامه داد: نفردوم به سمت گاوصندوق و قفسه داروهای ترک اعتیاد رفت. من با آنها درگیر شدم تا مانع سرقت Stealing شوم که بی‌فایده بود. یکی از سارقان با ضربه چاقو مرا مجروح کرد و همدستش هرچه پول و داروهای ترک اعتیاد در مرکزم بود دزدید. آنها با قفل کردن در از محل فرار Escape کردند. بعد از فرار سارقان، بسختی در را بازکرده و خود را نجات دادم. اطراف محله را جست‌وجو کردم اما سارقان متواری شده بودند. به پلیس زنگ زدم که ماموران کلانتری آمدند و در بازرسی از دفترم متوجه گوشی تلفن همراهی شدند که در آنجا جامانده بود و گمان می‌کنم موقع فرار از جیب یکی از سارقان افتاده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای ناحیه 34 تهران، تحقیقات پلیسی با دستور قضایی آغاز شد تا این‌که دو روز پیش ماموران رد یکی از سارقان فراری را با ردیابی تلفن همراه یافتند و او بازداشت شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اظهاراتی ضد و نقیض مطرح کرد و مدعی شد دوستش به این سرقت دست زده و خودش نقشی نداشته است.

این در حالی است که بررسی‌‌ها نشان می‌داد، سارق بازداشت شده یکی از دو متهم فراری است. تحقیقات از متهم برای رازگشایی از دیگر جرایمش و نیز دستگیری همدست فراری او ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

عروس 15 ساله بودم که فهمید یونس با یک زن رتباط پنهانی دارد و ...

جوان آزرا سوار مرا تعقیب کرد تا اینکه تلفنش را به من داد و ...

پیشنهاد شرم آور شیطان پارس آباد به پدر آتنا اصلانی + عکس های دیده نشده

این پسر سه و نیم ساله در حرم گم شد + عکس

پسر شیطان‌صفت به خاطر آزار فرناز در اتوبان یاسینی اعدام می‌شود + عکس

اقدام احمقانه یک زن در سایه ماجرای بنیتا برای انتقام از شوهر!

نامه سوزناک شهید محسن حججی به امام رضا(ع) / جواز شهادتم را امضا کن+ عکس

مرد سنگدل، پسر 11 ساله باجناقش را در رودبارجنوب کشت

دروغ دردسرساز یک زن به تقلید از حادثه ربودن بنیتا

اختلاف دایی و خواهرزاده؛ انگیزه قتل مسلحانه + عکس

مهریه عجیب عروس و داماد ایلامی را به بیابان کشاند + عکس

مهریه عجیب عروس و داماد ایلامی را به بیابان کشاند + عکس

کافی‌شاپ مار‌ها در ژاپن + عکس

پس از ازواج فهیدم زنم پیش از من با پسری ارتباط داشت و وقتی بچه دار شدیم ... + عکس

کدخبر: 295751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟