قاتل برای این‌که راز این جنایت فاش نشود با گوشی مقتول به مادرش پیامک زده بود تا وانمود کند دزد آمده و دایی‌اش را کشته است.

شامگاه اول فروردین امسال، مردی با پلیس Police تماس گرفت و از قتل Murder برادرزنش در اتاق سرایداری در گلخانه‌ای در یکی از محله‌های شهریار خبر داد.

کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران همراه بازپرس جنایی در آنجا حاضر و با جسد مرد 35 ساله‌ای روبه‌رو شدند.

بررسی‌های تیم صحنه جرم Crime نشان می‌داد این مرد در خواب و با شلیک دو گلوله آن هم از فاصله نزدیک به قتل رسیده است. گلخانه به‌هم ریخته، اما چیزی از آنجا سرقت Stealing نشده بود.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای شهریار، تحقیقات تیم جنایی پلیس آگاهی برای رازگشایی از این جنایت Crime آغاز شد.

زوج سرایدار در تحقیقات گفتند شب جنایت برای مهمانی Party به خانه یکی از اقوام رفته بودند و پسر 23 ساله‌شان و دایی‌اش در خانه بودند که این جنایت رخ داده است.

مرد میانسال به افسر تحقیق گفت: در شب مهمانی همسرم پیامکی از گوشی برادرش دریافت کرد که در آن نوشته شده بود، دزد The Thief آمده کمک کنید جانمان در خطر است و بعد تلفن او خاموش شد.

نگران شدیم به تلفن پسرم زنگ زدیم که او نیز مدعی شد مردی مسلح که گمان می‌کند سارق است وارد گلخانه شده است. از مهمانی برگشتیم. زمانی که وارد اتاق سرایداری گلخانه شدیم، خبری از دزد مسلح نبود. پسرم گریه می‌کرد و با دست دایی‌اش را نشان می‌داد که غرق در خون بود.

در این مرحله پسر خانواده که تنها شاهد جنایت بود به افسر تحقیق گفت: ساعاتی بعد از رفتن پدر و مادرم به مهمانی، مردی غریبه که مسلح بود وارد ساختمان شد. او مرا تهدید و به دایی‌ام شلیک کرد. تهدیدم کرد که باید سکوت کنم در غیر این صورت مرا خواهد کشت. بعد هم بسرعت از خانه‌مان خارج شد و نتوانستم سد راه قاتل The Murderer شوم.

با جمع‌بندی این اطلاعات، ماموران در تلاش برای شناسایی قاتل فراری بودند تا این که در تحقیقات محلی متوجه شدند مقتول فردی دارای سوابق کیفری و نیز معتاد Addicted به شیشه بود. بارها خانواده خواهرش او را در کمپ بستری کرده، اما او دوباره اعتیادش را از سر گرفته بود.

تحقیقات نشان می‌داد، مقتول چند هفته قبل از جنایت در کمپ بستری بوده، اما خواهرش از این که او شب عید کنار اعضای خانواده باشد، چند روز پیش از سال نو برادرش را به خانه آورده که او به قتل می‌رسد.

ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند خواهرزاده 23 ساله مقتول رابطه خوبی با او نداشته است. همچنین همسایه‌ها نیز متوجه رفت و آمد فرد غریبه در شب جنایت نشده‌اند و فقط دوست پسر خانواده را دیده‌اند که به خانه آنها آمده و ساعاتی بعد رفته است.

همین سرنخ‌ها کافی بود که ماموران به خواهرزاده مقتول ظنین شوند. او با دستور قضایی بازداشت شد و در جریان تحقیقات گفته‌های پیشین خود را تکرار کرد، اما در ادامه بازجویی‌ها سکوت خود را شکست و به قتل دایی معتادش با همدستی دوست خود اعتراف کرد.

پسر جوان به افسر تحقیق گفت: دایی‌ام شیشه‌ای بود و با رفت و آمدش به خانه‌مان آرامش ما را می‌گرفت. از همسایه‌ها دزدی theft می‌کرد و باعث آزار آنها می‌شد. همین کارها باعث شده بود آبرویمان پیش همسایه‌ها برود. زمانی که متوجه شدم مادرم اجازه داده او شب عید به خانه‌مان بیاید، عصبانی شدم.

وی ادامه داد: تصمیم به قتل او گرفتم و موضوع را به دوستم گفتم که با من همراه شد. شبی که خانواده‌ام به مهمانی دعوت بودند سراغ دایی‌ام رفتم. او خوابیده بود، سلاحی داشت که آن را در کمد پنهان کرده بود، آن را برداشتم و زمانی که در خواب بود یک تیر به سرش شلیک کردم و تیر دوم را دوستم به سرش شلیک کرد. برای این‌که ماجرا لو نرود، از گوشی دایی‌ام به مادرم پیامک زدم و اعلام کردم دزد آمده که آنها با من تماس گرفتند بعد هم دوستم فرار Escape کرد.

با اعتراف وی، همدستش نیز بازداشت شد و در مواجهه حضوری با وی به همدستی در قتل اعتراف کرد.

متهمان پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان Prison شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟