آنها دست به سرقت Stealing می‌زنند فقط برای تفریح. تفریحشان را هم که انجام دادند، وسایل سرقتی را یا جایی رها می‌کنند یا کلکسیونی از آنها برای خود درست می‌کنند.

سرقت خودروهای میلیاردی

دو دختر جوان که خودروهای مردان ثروتمند را به سرقت می‌بردند پس از دستگیری انگیزه خود را تفریح و هیجان عنوان کردند. این دو دختر جوان مدت‌ها بود با هم دوست بودند . آنها در کنار خیابان‌های شلوغ می‌ایستادند و با جلب اعتماد رانندگانی که خودروهای مدل بالا داشتند سوار خودرو می‌شدند. بعد از آن هم به بهانه‌ای صاحب خودرو را راهی خرید می‌کردند و در همین فرصت خودروی مدل بالا را به سرقت می‌بردند. آنها انگیزه‌شان را از این سرقت‌ها علاقه شدید به خودروهای مدل بالا و تفریح عنوان کردند و بعد از چند روز سواری و چرخ در خیابان‌های بالای شهر، ماشین‌ها را در گوشه‌ای رها می‌کردند و سراغ سرقت خودروی دیگری می‌رفتند.

سرقت تفریح پسر درسخوان

پسر درسخوان برای آن‌که از حال و هوای درس و مدرسه بیرون بیاید با همدستی یکی از دوستانش بیش از 200 سرقت در پرونده خود داشت. او که در مدرسه غیرانتفاعی درس می‌خواند و خانواده‌‌اش میلیون‌ها تومان برای ثبت نامش در مدرسه پرداخته بودند تابستان‌ها همراه دوستش راهی سرقت می‌شد و وسایل داخل خودروها را سرقت می‌کرد. متهم جوان زمانی که خود را دردام پلیس Police دید انگیزه‌‌اش از سرقت‌ها را تفریح و هیجان اعلام کرد. البته آنها وسایل دزدی theft را با قیمت خیلی پایین به فروش می‌رساندند، آن هم نه به خاطر پولش؛ فقط به خاطر این‌که نمی‌دانستند با آنها چه کار کنند.

دزدی با لباس پلیس

این بار سارقان برای تفریح کار را فراتر برده و از لباس پلیس نیز در سرقت‌هایشان استفاده کردند. زمانی که مرد پورشه سوار به پلیس مراجعه کرد نمی‌دانست نقشه سرقت خودرویش تنها برای تفریح مردان موتورسوار بوده است. او به پلیس گفت: سوار خودرویم بودم که سرنشینان موتورسیکلتی که یکی از آنها لباس پلیس به تن داشت جلوی خودرو را گرفت و از من خواستند از خودرو پیاده شوم و زمانی که مخالفت مرا دیدند پلاک خودرویم را جدا کردند. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و زمانی که خواستم به پلیس 110 زنگ بزنم آنها از محل متواری شدند.

به غیر از مرد پورشه سوار سرقت‌های دیگری هم به این نحو به پلیس گزارش شد و درنهایت پسران موتورسوار دستگیر شدند. آنها در تحقیقات انگیزه خود را اینچنین بیان کردند: به خاطر آن‌که در آن شرایط از لحاظ روانی نسبت به افراد احساس برتری پیدا می‌کردیم و به نوعی آنها از ما می‌ترسیدند، از این حالت لذت می‌بردیم و پس از سرقت نیز خودروها را در همان محدوده سرقت رها می‌کردیم.

کلاه‌های برباد رفته

دو جوان موتورسوار برای تفریح، نه خودرو و لوازم داخل آن را سرقت می‌کردند نه کیف قاپی و گردنبند قاپی، آنها کلاه می‌دزدیدند و انگیزه‌شان هم تنها هیجان و تفریح بود. ماجرای سرقت کلاه رهگذران با فریادهای مرد جوانی در خیابان جمهوری تهران برملا شد. ماموران کلانتری که در حال عبور از آن محل بودند به کمک مرد جوان رفته و به این ترتیب سارقان که دو پسر جوان سوار بر موتورسیکلت بودند، دستگیر شدند.

در ادامه مشخص شد سارقان فقط کلاه مرد جوان را به سرقت برده‌اند. با این‌که این ماجرا کمی عجیب به نظر می‌رسید و احتمال داده می‌شد سارقان از آنجا که موفق به سرقت کیف شاکی نشده اند کلاه را سرقت کرده‌اند. اما بازرسی بدنی متهمان راز سرقت سریالی کلاه را برملا کرد. در بازرسی بدنی از مردان موتورسوار هشت کلاه کشف شد که آنها اعتراف کردند برای تفریح و خنده کلاه‌های عابران را می‌قاپیدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

لبخندهای شیطانی مرد همسایه عروس جوان را به سوی گناه برد و ...

اعتراف وحشتناک قصاب روستا به آزار شیطانی دختر 9 ساله + عکس

عکس عروس و دامادی که در تهران سر بریده شدند + فیلم و جزئیات

منصور پس از بردن سیما به زیر زمین او را در باغ به دار آویخت

رقص پزشکان و پرستاران هنگام جراحی در اتاق عمل! + فیلم

کارهای کثیف سمیرا و 2 دختر دانشجو در خانه مجردی / رفت و آمد به این خانه شوم بود+ عکس

ملیحه همه چیز را می دانست وقتی او را کتک زدم رازم را لو داد و ...

ریحانه در شرکت کاری کرد که دیگر نمی توانم در چشم های شریکم نگاه کنم!

اقدام کثیف دو پسر جوان با دختران دانش آموز در خانه مجردی+عکس

عروس 15 ساله بودم که فهمید یونس با یک زن رتباط پنهانی دارد و ...

پیشنهاد شرم آور شیطان پارس آباد به پدر آتنا اصلانی + عکس های دیده نشده

پسر شیطان‌صفت به خاطر آزار فرناز در اتوبان یاسینی اعدام می‌شود + عکس

پس از ازواج فهیدم زنم پیش از من با پسری ارتباط داشت و وقتی بچه دار شدیم ... + عکس

کدخبر: 295774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟