به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد صفری، رئیس پلیس Police شهرستان اهواز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع و چاقوکشی وتیر اندازی در یکی از محلات سطح اهواز، بلافاصله اکیپی ویژه از مأموران انتظامی به محل حادثه Incident اعزام شدند.
وی افزود: قبل از حضور مأموران در محل، عاملین نزاع از محل متواری شدند ویک نفر بعلت جراحت وارده با چاقو به بیمارستان منتقل شد.
صفری خاطرنشان کرد: در همین رابطه مأموران انتظامی پس ازمشخص شدن هویت ضاربین و انجام اقدامات علمی و پلیسی موفق شدند، مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک اقدام ضربتی متهمان که 6 نفر بودند را غافلگیر و دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح شکاری ویک قبضه سلاح کمری و2 تیغه قمه و چاقو کشف شد.
رئیس پلیس شهرستان اهواز بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.
صفری تأکید کرد: مأموران انتظامی شهر اهواز قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می کنند و هرگز اجازه نخواهند داد، گروهی هنجار شکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.
در شب گذشته در پی درگیری دو جوان وادامه درگیری ها، امروز چند نفر به نیت تسویه حساب شخصی به سمت فردی حمله ور می شوند وبا قمه وچاقو به وی حمله میکنند وبا سلاح شکاری وسلاح کمری اقدام به تیراندازی هوایی می کنند ودر منطقه ایجاد رعب وحشت می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟