نیمه شب دوشنبه 25 مرداد مرد جوانی که بشدت نگران و مضطرب نشان می‌داد و دختربچه خردسالش را در آغوش داشت خود را به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی شهرستان نوشهر رساند و درخواست کمک کرد. بلافاصله نیز به خاطر وخامت حال دخترک، درمان‌های تخصصی آغازشد. اما باوجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته واحیای قلبی دختر 8 ساله، روزبعد مرگ مغزی‌اش اعلام شد و درآغوش مرگ آرام گرفت.
یکی ازکارکنان بیمارستان دراین باره به تیم تحقیق گفت: وقتی عصر دوشنبه دخترکوچولو به بیمارستان انتقال یافت وتحت معاینات دقیق قرارگرفت، آخرین نفس‌هایش را می‌کشید. اما با تلاش تیم درمانی قلب او برگشت و به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد تا اینکه صبح روز بعد مرگ مغزی‌اش اعلام شد. این درحالی بود که پدر دختر بچه مدعی بود روز حادثه Incident برای خرید بیرون رفته بود و بعد از بازگشت به خانه ویلایی با پیکرنیمه جان دخترش روبه‌روشده که شالی دور گردنش پیچیده شده و کنار نرده راه پله بی‌حرکت افتاده بود.
پدر دختر بچه همچنین ادعا می‌کرد دخترش به خاطر دیدن فیلم‌های ترسناک تحت تأثیر قرار گرفته و احتمال دارد دست به خودکشی زده باشد.»در همین حال معلمان مدرسه‌ای که قربانی حادثه در آنجا درس می‌خواند این دختر را دانش‌آموزی آرام و ساکت معرفی کرده‌اند. ازسوی دیگر بررسی‌های مقدماتی از احتمال آزار و اذیت دختر بچه نیزحکایت دارد. 
اعلام نتیجه قطعی دراین باره نیز به نظریه تخصصی پزشکان قانونی موکول شده است.سرهنگ شعبان مهری- فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر نیزبا رد تمام شایعات انتشار یافته درفضای مجازی درباره مرگ دختربچه گفت: این حادثه در حال بررسی است و جسد به‌دلیل احتمال مرگ مشکوک به پزشکی قانونی انتقال یافته است و همزمان کار تحقیقاتی پلیس Police پیرامون حادثه نیز آغاز شده است.به گفته وی، این دختر بچه هشت ساله در یکی از ویلاهای بخش مرکزی نوشهر واقع در روستای «خیرودکنار» قربانی ماجرای مرموزی شده است که تلاش‌های تخصصی برای رفع ابهام‌ها ادامه دارد.
این در حالی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد پدردخترک سه سال قبل از همسرش جدا شده و از تهران به مازندران آمده و در نوشهر ساکن شده بودند. دکتر عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران دیروز گفت: بر اساس معاینات مقدماتی صورت گرفته بحث تجاوز Rape به دختر بچه صحت ندارد ولی نمونه برداری‌های لازم برای تعیین علت واقعی مرگ انجام شده و نتیجه بزودی اعلام خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

حکم دادگاه برای زایمان جنجالی دختر 10 ساله +عکس

دستبرد 3 سارق شیک پوش به خانه کارشناس مشهور فوتبال در قیطریه+ عکس

بلای وحشتناکی که بر سر ندا قبل از جشن عروسی اش آمد

اعترافات پدرخوانده به تکه تکه کردن عروس داماد در خانه اش / سرها را با اره برقی جدا کردم ودر یوسف آباد رها کردم + عکس قاتل

عکس دلخراش از آزار کودک 18 ماه در کرمان / 14+

بلایی که 2 پسر نوجوان سر کنکوری های مشهد می آوردند

سناریوی وحشتناکی که برای 2 زن و یک دختر در ویلای ساحلی نوشهر رقم خورد + عکس

همسایه ها از شلیک های مرد عصبانی به عروس و داماد و صدای اره برقی گفتند و ... + فیلم و عکس

فائزه زن صیغه ای ام بود، او آبرویم را برد و من ... + عکس

فیلم صحنه ای دیدنی از دوئل تانک ارتش سوریه و ار پی جی داعش

حمله سرنشینان خودروی چری به یک راننده در خیابان ورزش شهرکرد / پلیس از مردم کمک خواست

عکس جسد 2 برادر زیر آب سد شهید عباسپور

عکس جسد سوخته قاتل فرمانده ارشد پلیس سراوان (+14)

کدخبر: 296082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟