این 3 پلیس قلابی شکارچیان شب تهران بودند + عکس های بدون پوشش

ساعت 12 و نیم شب 14 مردادماه امسال وقوع یک نزاع و درگیری در ابتدای اتوبان نیایش به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد .

به گزارش رکنا، با حضور ماموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد سرنشینان دو  سمند و مزدا 3 با ی هم درگیر شدند. طی درگیری سرنشیان خودرو سمند با استفاده از چاقو اقدام به مجروح کرد دو نفر از سرنشینان خودرو مزدا 3 کردند و زمانیکه قصد فرار Escape از محل را داشتند ، حضور مردم در محل مانع از فرار آنها شده است .

یکی از سرنشینان خودرو مزدا 3 در اظهاراتش به ماموران گفت :  ساعت 11 شب یازدهم مردادماه یک پژو 206 سفید رنگ بدون پلاک در حالیکه خودروشان چراغ هشدار LED داشت ، در محدوده اتوبان نیایش به من دستور ایست داد. به تصور اینکه آنها مامور هستند در حاشیه ی اتوبان توقف کردم، یکی از سرنشینان 206 ابتدا از من درخواست مدارک شناسایی کرد و زمانیکه مدارک را به وی دادم ، از من خواست تا از ماشین پیاده شوم، به محض پیاده شدن از ماشین بود که ناگهان هر سه سرنشین خودرو 206 به سمت من حمله ور شدند، ابتدا به صورتم افشانه زدند و طی نزاع و درگیری ، آنها با چاقو مرا از ناحیه سینه و دست مجروح کردند و  در آخر با سرقت Stealing گوشی تلفن همراه ، پول ، دستبند طلا و ساعت ، به سرعت از محل متواری شدند تا اینکه امشب زمانیکه با دوستانم در حال مراجعه به منزل بودیم ، به صورت کاملا اتفاقی هر سه نفرشان را این بار سوار بر یک سمند شناسایی کردم. آنها را تعقیب کردیم تا نهایتا در ابتدای ورودی اتوبان نیایش مانع از ورود آنها به داخل اتوبان شدیم " .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری و غصب عناوین دولتی" و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران  قرار گرفت .

در بررسی اموال توقیف شده از سرنشینان خودرو سمند ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که در همان لحظه دستگیری سه سرنشین خودرو سمند سفید رنگ و بازرسی اولیه از خودرو آنها ، ماموران موفق به کشف گاز اشک آور ، دو دستگاه بی سیم ، تفنگ کمری بادی ، چراغ هشدار LED ویژه خودرو و چند قبضه سلاح سرد شدند .

با توجه به شواهد و دلایل ، متهمان به نام های حسین . ص  22 ساله  ، امیر . ص33 ساله و جعفر . ر 35 ساله  که چاره ای جز اعتراف نداشتند صراحتا به سرقت از مالباخته و همچنین دهها   سرقت مشابه از رانندگان جوان در محدوده اتوبان و بزرگراه های غرب تهران بویژه در اتوبان شهید همت ، حکیم و یادگار امام اعتراف و عنوان داشتند که تمامی سرقت های خود را در محدوده زمانی 12 شب تا 4 صبح  انجام داده اند.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی شکایت های مشابه ، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگانی شدند که متهمان با استفاده از خودروهای سواری پژو 206 و سمند و در پوشش مامور اقدام به زورگیری و سرقت از آنها کرده بودند .

سرهنگ کارآگاه داوود فرد ، با اشاره به دستور مقام قضایی مبنی بر انتشار بدون پوشش تصاویر هر سه متهم پرونده گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان به دهها فقره غصب عناوین و سرقت های تحت پوشش مامور و به منظور شناسایی سایر شکات و مالباختگان و دیگر جرایم ارتکابی سارقان ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمان از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است. لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر سارقان شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه  کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

حکم دادگاه برای زایمان جنجالی دختر 10 ساله +عکس

دستبرد 3 سارق شیک پوش به خانه کارشناس مشهور فوتبال در قیطریه+ عکس

بلای وحشتناکی که بر سر ندا قبل از جشن عروسی اش آمد

برادرم وقتی ارتباط عاشقانه فرانک و سعید را فهیمد مرا به باد کتک گرفت و ...

اعترافات پدرخوانده به تکه تکه کردن عروس داماد در خانه اش / سرها را با اره برقی جدا کردم ودر یوسف آباد رها کردم + عکس قاتل

عکس دلخراش از آزار کودک 18 ماه در کرمان / 14+

بلایی که 2 پسر نوجوان سر کنکوری های مشهد می آوردند

سناریوی وحشتناکی که برای 2 زن و یک دختر در ویلای ساحلی نوشهر رقم خورد + عکس

همسایه ها از شلیک های مرد عصبانی به عروس و داماد و صدای اره برقی گفتند و ... + فیلم و عکس

فائزه زن صیغه ای ام بود، او آبرویم را برد و من ... + عکس

فیلم صحنه ای دیدنی از دوئل تانک ارتش سوریه و ار پی جی داعش

حمله سرنشینان خودروی چری به یک راننده در خیابان ورزش شهرکرد / پلیس از مردم کمک خواست

عکس جسد 2 برادر زیر آب سد شهید عباسپور

عکس جسد سوخته قاتل فرمانده ارشد پلیس سراوان (+14)

کدخبر: 296157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟