2 کشته در حمله با سلاح سرد به مردم در فنلاند + فیلم
حجم ویدیو: 2.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

حمله با سلاح سرد به شماری از شهروندان در شهر تورکو در فنلاند، دو کشته و چندین زخمی به جا گذاشته و پلیس Police یک مظنون را در این زمینه بازداشت کرده است. به گزارش آسوشیتدپرس به نقل از تلویزیون دولتی فنلاند، این حادثه Incident روز جمعه ۲۷ مرداد، در مرکر شهر تورکو در غرب فنلاند روی داده و پلیس از مردم این ناحیه خواسته است که از حضور در محل این حادثه اجتناب کنند. پلیس فرد مظنون به ارتکاب این حمله را با ضرب گلوله به پای او متوقف کرده و این فرد هم‌اکنون در بازداشت است.

در مورد هویت این فرد که اکنون به دلیل جراحت در بیمارستان تحت نظر است، تنها گزارش شده که او یک مرد جوان است. هنوز گزارشی در مورد انگیزه این حمله منتشر نشده اما مقام‌های پلیس فنلاند در کنفرانسی خبری در این ارتباط اعلام کرده‌اند که در شرایط کنونی، این حمله را به عنوان «حمله‌ای تروریستی» بررسی نمی‌کنند. در گزارش‌های ابتدایی در این زمینه، رسانه‌ها بدون اشاره به جزئیات بیشتر، خبر دادند که در این حادثه شش تن زخمی شده‌اند، که پنج تن از آنها زن هستند. اما اکنون خبرگزاری‌ها به نقل از پلیس فنلاند، می‌گویند که در پی این حمله دو تن کشته و شش تن دیگر به دلیل جراحت بستری شده‌اند. حال سه تن از مجروحان نیز وخیم گزارش شده است. گزارش شده که یکی از کشته‌شدگان پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است. پلیس فنلاند در سراسر این کشور به حال آماده و نخست‌وزیر فنلاند تأکید کرده که دولت جزئیات این حمله و عملیات پلیس در این ارتباط را دنبال می‌کند و جمعه‌شب در این ارتباط جلسه فوق‌العاده تشکیل خواهد داد.همچنین گزارش شده که تدابیر امنیتی در فرودگاه بین‌المللی هلسینکی افزایش یافته است، بدون اینکه این گزارش‌ها به جزئیات دیگری در این باره اشاره کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

دستبرد 3 سارق شیک پوش به خانه کارشناس مشهور فوتبال در قیطریه+ عکس

بلای وحشتناکی که بر سر ندا قبل از جشن عروسی اش آمد

اعترافات پدرخوانده به تکه تکه کردن عروس داماد در خانه اش / سرها را با اره برقی جدا کردم ودر یوسف آباد رها کردم + عکس قاتل

عکس دلخراش از آزار کودک 18 ماه در کرمان / 14+

بلایی که 2 پسر نوجوان سر کنکوری های مشهد می آوردند

سناریوی وحشتناکی که برای 2 زن و یک دختر در ویلای ساحلی نوشهر رقم خورد + عکس

همسایه ها از شلیک های مرد عصبانی به عروس و داماد و صدای اره برقی گفتند و ... + فیلم و عکس

فائزه زن صیغه ای ام بود، او آبرویم را برد و من ... + عکس

فیلم صحنه ای دیدنی از دوئل تانک ارتش سوریه و ار پی جی داعش

حمله سرنشینان خودروی چری به یک راننده در خیابان ورزش شهرکرد / پلیس از مردم کمک خواست

عکس جسد 2 برادر زیر آب سد شهید عباسپور

عکس جسد سوخته قاتل فرمانده ارشد پلیس سراوان (+14)

باردار شدن دختر 10 ساله از عمویش+عکس

کدخبر: 296185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟