دستگیری راننده تحت تعقیب که مامور پلیس اصفهان را زیر گرفته بود

سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه عیادت از مامور مجروح شده در حادثه Incident درگیری با یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر Drugs گفت: روز گذشته یکی از واحدهای گشتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به منظور دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر به مخفیگاه وی اعزام می شود.

وی افزود: متهم که با مشاهده ماموران قصد فرار Escape داشت با مقاومت یکی از ماموران مواجه شده و با خودرو، وی را به شدت مجروح می کند.

معصوم بیگی با بیان اینکه اقدام شجاعانه این مامور پلیس Police باعث دستگیری یکی از توزیع کنندگان مهم و اصلی هروئین شد، گفت: رزمندگان جبهه امنیت با تمام وجود برای ایجاد آرامش جامعه تلاش می کنند.

فرمانده انتظامی اصفهان، حال عمومی این مامور پلیس را رضایت بخش عنوان کرد و از زحمات تیم پزشکی و پرستاری بیمارستان شهید آیت الله صدوقی و تلاش معاونت بهداد پلیس استان در درمان این مامور تقدیر و تشکر کرد.

سردار معصوم بیگی، وجود نیروهایی مومن، ولایی، شجاع، مخلص و فداکار را نعمتی بزرگ برای مجموعه انتظامی استان عنوان کرد و گفت: پلیس اصفهان به چنین نیروهایی افتخار می کند و تلاش آنان را در برقراری نظم و آرامش جامعه ارج می نهد.

فرمانده انتظامی استان، برخورد پلیس با قانون Law شکنان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح محلات را سخت و کوبنده عنوان کرد و اظهار داشت: طرح امنیت محله محور از جمله طرح هایی است که با قوت و جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و ماموران پلیس به افراد شرور ، توزیع کنندگان مواد مخدر و برهم زنندگان آرامش مردم اجازه عرض اندام نخواهند داد.

گفتنی است، سردار معصوم بیگی در دیدار و گفتگویی کوتاه با خانواده مامور مجروح، ضمن دلجویی از صبر و ایثار و از خودگذشتگی آنان در حمایت و پشتیبانی این مامور پلیس تقدیر کرد وبا بیان اینکه بخشی از موفقیت های پلیس نتیجه همراهی خانواده های ماموران پلیس است گفت: قطعاً بدون حمایت ، همراهی و پشتیبانی همسران و خانواده های گرامی نیروهای انتظامی این نیروها نمی توانند در انجام ماموریت های خود موفق شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

حکم دادگاه برای زایمان جنجالی دختر 10 ساله +عکس

دستبرد 3 سارق شیک پوش به خانه کارشناس مشهور فوتبال در قیطریه+ عکس

بلای وحشتناکی که بر سر ندا قبل از جشن عروسی اش آمد

برادرم وقتی ارتباط عاشقانه فرانک و سعید را فهیمد مرا به باد کتک گرفت و ...

اعترافات پدرخوانده به تکه تکه کردن عروس داماد در خانه اش / سرها را با اره برقی جدا کردم ودر یوسف آباد رها کردم + عکس قاتل

عکس دلخراش از آزار کودک 18 ماه در کرمان / 14+

بلایی که 2 پسر نوجوان سر کنکوری های مشهد می آوردند

سناریوی وحشتناکی که برای 2 زن و یک دختر در ویلای ساحلی نوشهر رقم خورد + عکس

همسایه ها از شلیک های مرد عصبانی به عروس و داماد و صدای اره برقی گفتند و ... + فیلم و عکس

فائزه زن صیغه ای ام بود، او آبرویم را برد و من ... + عکس

فیلم صحنه ای دیدنی از دوئل تانک ارتش سوریه و ار پی جی داعش

حمله سرنشینان خودروی چری به یک راننده در خیابان ورزش شهرکرد / پلیس از مردم کمک خواست

عکس جسد 2 برادر زیر آب سد شهید عباسپور

عکس جسد سوخته قاتل فرمانده ارشد پلیس سراوان (+14)

کدخبر: 296282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟