اقدام هولناک با هم کلاسی در قرار خیابانی+عکس

چهارم اردیبهشت‌ماه سال 95، مأموران پلیس از قتل Murder پسر نوجوانی مقابل دبیرستان پسرانه‌ای در فاز اول اندیشه باخبر و راهی محل شدند. یکی از همکلاسی‌های مقتول گفت: ناصر و مهرداد همکلاس بودند که به خاطر کینه درگیری چند روز قبل، ساعتی پیش با هم درگیر شدند. مهرداد با چاقو چند ضربه به ناصر زد و فرار Escape کرد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، مهرداد چند روز بعد از حادثه Incident بازداشت شد. او با اقرار به جرمش گفت: چند روز قبل با دوست مقتول درگیر شده بودم. می‌خواستم از آنها عذرخواهی کنم، اما دوستانم گفتند اگر با او قرار بگذاری او یا چاقو همراه دارد یا ساطور به همین دلیل روز حادثه از ترس چاقو برداشتم و سر قرار رفتم. آن روز از ناظم مدرسه هم کمک خواستم تا مشکل ما را حل کند. اما اقدامی نکرد. بعد از تعطیلی مدرسه سر قرار رفتم. وقتی آنها را دیدم، مقتول با چاقو به من حمله کرد. چاره‌ای نداشتم جز اینکه از خودم دفاع کنم. با اقرارهای متهم پرونده تکمیل و به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. روز گذشته متهم مقابل هیئت قضایی به ریاست قاضی مقدم زهرا و مستشاران دادگاه قرار گرفت. 
ابتدای جلسه بعد از قرائت کیفرخواست اولیای‌دم درخواست قصاص کردند. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و در شرح روز حادثه گفت: مقتول و دوستانش در مدرسه به بچه‌های شرور معروف بودند. روزی دنبال برادرم رفته بودم تا او را از کلاس بیاورم که دوست مقتول را دیدم. نزدیک شد و پرسید به کلاس هندسه می‌روی؟ گفتم نه. او بدون هیچ دلیلی به من حمله کرد که به کمک چند نفر از اهالی محل و دوستان مشکل حل شد و رفتیم. روز بعد وقتی مرا در مدرسه دیدند، شروع به تهدید کردند و قرار شد روز بعد با هم قرار بگذاریم تا اگر مشکلی هست صحبت کنیم، حل شود. از ترس به کسی حرفی نزده بودم تا اینکه تصمیم گرفتم در این رابطه با دوستم صحبت کنم. دوستم گفت آنها یا با چاقو یا با ساطور سراغت می‌آیند.
این حرف را شنیدم و چاقویی را که در انباری خانه بود، برداشتم تا اگر حمله کردند از آنها کتک نخورم. متهم در ادامه گفت: آن روز از زنگ اول دلم شور می‌زد و از ترس نمی‌دانستم، چکار کنم. به دوستم گفتم بروید با ناظم مدرسه صحبت کنید. آنها رفتند دفتر مدرسه و با ناظم مدرسه صحبت کردند، اما آنها بی‌تفاوت از کنار این مشکل گذشتند و کاری نکردند. اگر آنها مداخله می‌کردند شاید این اتفاق نمی‌افتاد. ساعت آخر بود که تعطیل شدیم. دوستم گفت نگران نباش با هم می‌رویم و تو به خاطر درگیری از آنها معذرت‌خواهی کن. قبول کردم و وقتی از مدرسه بیرون رفتیم مقتول با دوستانش جلو آمدند و بار دیگر تهدید کردند. با خودم گفتم اگر بزنم آخرش پرداخت دیه است و اگر کوتاه بیایم که آنها مرا می‌زنند، بهتر است از خودم دفاع کنم. وقتی مقتول با چاقو حمله کرد، من هم چاقو کشیدم. در آن لحظه دو نفر از دوستان مقتول از پشت‌ سر مرا گرفتند و نفهمیدم چطور همان لحظه چاقو به سینه مقتول خورد و او روی زمین افتاد. هیئت قضایی بعد از شنیدن آخرین دفاع متهم، وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

بلای شیطانی که جوان افغان سر نیلوفر 16 ساله در کوچه خلوت کنار متروی باقری آورد

اعتراف تلخ به دار زدن بهاره 10 ساله در تهران + عکس

فریادهای دلخراش آن زن! / ناگفته های هولناک مرد نجات یافته از سیل ویرانگر +عکس

پسر 3 ساله همانند بنیتا داخل خودرو ماند و جان سپرد / رانند سرویس مهد دستگیر شد + عکس

محاکمه شیطان 12 ساله / خواهر 4 ساله وقتی تنها بود...+ عکس

شهادت پرسنل هنگ مرزی خرمشهر در کلاس آموزشی اسلحه شناسی +عکس

اقدام شیطانی این خواهر وبرادر خیلی کثیف بود + عکس

حمله مرد شیطان پرست در حالت مستی به زن جوان در برابر دیدگان مردم در خیابان

زندانی شدن استاد دانشگاه که به خاطر مهریه 7 هزار سکه ای فراری بود +عکس

قتل در آرایشگاه!

ناگفته های حمید صفت از کودکی تا دستگیر شدن به خاطر قتل شوهر مادرش +عکس و فیلم

حمله وحشیانه به دختر 14 ساله در کنار رودخانه شیبکوه بندر لنگه

قاتلی که عروس و داماد تهرانی را با اره برقی تکه تکه کرد، ساواکی بود! / اعتراف جدید +عکس

اقدام زشت کارگر افغان با دختر 16 ساله تهرانی در نزدیکی متروی باقری

حمید صفت خواننده مطرح رپ به خاطر قتل شوهر مادرش دستگیر شد+ عکس

مردی دوستش را که با زنش ارتباط داشت با تبر در کافی شاپ کشت + فیلم

فیلم اعتراف حمید صفت: بچه طلاق هستم و ... + عکس

معجزه تکان دهنده هنگام خاکسپاری مرد ارمنی مسلمان شده در قبرستان دماوند+ عکس

 

 

کدخبر: 296454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟