قاتلی که عروس و داماد تهرانی را با اره برقی تکه تکه کرد، ساواکی بود! / اعتراف جدید +عکس

عروس+و+داماد+قربانی

رسیدگی به این پرونده از صبح 11‌مردادماه امسال با کشف دو سر بریده شده در زمین خاکی بزرگی حوالی خیابان شیخ بهایی در شمال تهران به جریان افتاد. در حالی که قاتل The Murdererتلاش کرده بود رد پایی از خود برجای نگذارد بررسی‌ها و تحقیقات قضایی پلیسی نتیجه داد و قاتل که پیرمرد 75 ساله‌ای بود، شناسایی و دستگیر شد. صبح دیروز متهم که از مأموران سابق ساواک است، برای ادامه بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. وی مقابل قاضی سجاد منافی‌آذر به جرم Crime خود اقرار کرد.
متهم با ابراز پشیمانی گفت: شهرام را خیلی دوست داشتم به همین دلیل خانه‌ام را به نام او کردم، اما او قدر ناشناس بود و خیلی من و همسرم را آزار و اذیت می‌کرد. او هر شب به خانه می‌آمد و 10 هراز تومان پول از من می‌گرفت. شب پنج‌شنبه 5‌مردادماه وقتی به او پول ندادم، مرا به شدت کتک زد و همین موضوع باعث شد تا نقشه قتل Murder او را طراحی و اجرا کنم. وی در پاسخ به سؤالی درباره نگهداری سه اسلحه در خانه‌اش گفت: من شکارچی حرفه‌ای هستم و از دوران نوجوانی علاقه زیادی به شکار داشتم. من همه نوع حیوان از کبوتر گرفته تا حیوانات وحشی چهار پا شکار کرده‌ام.
به همین دلیل سه اسلحه شکاری داشتم. وی درباره اقامت 15 ساله‌اش در انگلستان گفت: من مأمور سابق ساواک بودم و آن زمان از طرف ساواک مأمور شدم به انگلستان بروم و به پرونده‌های ایرانی‌های خارج از کشور رسیدگی کنم. چند سالی آنجا بودم تا اینکه پدرم فوت کرد و مادرم تنها شد و به همین دلیل به ایران آمدم. متهم در پاسخ به این سؤال که در زمان همکاری با نهاد امنیتی رژیم سابق مرتکب قتل دیگری شده‌ای یا نه ابتدا سکوت کرد و در ادامه مدعی شد که کسی را به قتل نرسانده است. وی در پایان گفت: من از اینکه جگر گوشه‌ام را به قتل رساندم پشیمان هستم، اما اگر می‌دانستم شناسایی می‌شوم حتماً نقشه دیگری طراحی می‌کردم. متهم در ادامه برای بررسی سلامت روحی و روانی‌اش به دستور قاضی منافی‌آذر به پزشکی قانونی معرفی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

فریادهای دلخراش آن زن! / ناگفته های هولناک مرد نجات یافته از سیل ویرانگر +عکس

محاکمه شیطان 12 ساله / خواهر 4 ساله وقتی تنها بود...+ عکس

حمله مرد شیطان پرست در حالت مستی به زن جوان در برابر دیدگان مردم در خیابان

اقدام هولناک با هم کلاسی در قرار خیابانی+عکس

شهادت پرسنل هنگ مرزی خرمشهر در کلاس آموزشی اسلحه شناسی +عکس

ناگفته های حمید صفت از کودکی تا دستگیر شدن به خاطر قتل شوهر مادرش +عکس و فیلم

اعتراف تلخ به دار زدن بهاره 10 ساله در تهران + عکس

بلای شیطانی که جوان افغان سر نیلوفر 16 ساله در کوچه خلوت کنار متروی باقری آورد

حمله وحشیانه به دختر 14 ساله در کنار رودخانه شیبکوه بندر لنگه

کدخبر: 296458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟