جلسات مقدماتی محاکمه متهمان پرونده بنیتا تشکیل شد

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در تشریح آخرین جزئیات پرونده فوت بنیتا دختر هشت ماهه در پاکدشت اظهارکرد: پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع و جلسات مقدماتی دادگاه تشکیل شده است.

وی با اشاره به احضار متهمان گفت: برای متهمان به انتخاب وکیل مبادرت کردند و برابر قانون، وکلای آنها مهلت دارند که ظرف مدت 10 روز پرونده را مطالعه و در صورت وجود ایراد آن را به دادگاه منعکس کنند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در رابطه با برگزاری جلسات محاکمه متهمان تصریح کرد: چنانچه ایرادی به صلاحیت دادگاه و روند رسیدگی به پرونده مطرح نشود در اولین فرصت وقت رسیدگی تعیین خواهد شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: با عنایت به انتخاب وکیل، رسیدگی به این پرونده در چارچوب مقررات و ضوابط قانونی به صورت فوق العاده و خارج از نوبت در حال انجام است.

 ٢٩ تیرماه خبر گم شدن کودک هشت ماه به نام بنیتا و صدای لرزان مادری که از مردم تقاضای کمک می‌کرد در فضای مجازی دست به دست شد. هشت روز از این ماجرا گذشت در حالی که تلاش‌های پدر و مادر و اعضای فامیل و پلیس Police آگاهی بی نتیجه مانده بود، خبری تلخ مبنی بر فوت کودک هشت ماه در رسانه‌ها پیچید.

کودک هشت ماهه قربانی بی دفاعی بود که در جریان یک سرقت Stealing برای همیشه به خواب ابدی رفت.

پس از اعلام موضوع به پلیس، در جریان تحقیقات ماموران پلیس آگاهی تهران متوجه رد پای دو سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو شدند.

با شناسایی مخفیگاه یکی از این سارقان، او اعتراف کرد که خودرو و بچه در اختیار همدستش است. با دستگیری سارق دوم او در بازجویی‌ها منکر هرگونه سرقت شد تا اینکه پس از روبرو شدن با همدستش لب به اعتراف گشود.

سارق در بازجویی‌ها اعتراف کرد پس از سرقت خودرو از مشیریه به همراه کودک، آن را همان روز در یکی از خیابان‌های پاکدشت آورده و پس از بالا کشیدن شیشه‌ها آن را ر‌ها کرده است.

ماموران بلافاصله به محل ر‌ها کردن خودرو در محله‌ای خلوت رفته و با جسد بنیتای هشت ماهه که به دلیل گرما، تشنگی و گرسنگی دچار جمود نعشی شده بود، روبرو شدند.

پس از آن با درخواست دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت و موافقت شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان تهران که ریاست آن بعهده رئیس کل دادگستری استان تهران است پرونده مربوط به فوت بنیتا از دادسرای پاکدشت به دادسرای عمومی و انقلاب تهران احاله شد و هفته گذشته دادستان تهران از صدور کیفرخواست دائر بر قتل Murder عمد در این پرونده خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

فریادهای دلخراش آن زن! / ناگفته های هولناک مرد نجات یافته از سیل ویرانگر +عکس

محاکمه شیطان 12 ساله / خواهر 4 ساله وقتی تنها بود...+ عکس

حمله مرد شیطان پرست در حالت مستی به زن جوان در برابر دیدگان مردم در خیابان

اقدام هولناک با هم کلاسی در قرار خیابانی+عکس

شهادت پرسنل هنگ مرزی خرمشهر در کلاس آموزشی اسلحه شناسی +عکس

ناگفته های حمید صفت از کودکی تا دستگیر شدن به خاطر قتل شوهر مادرش +عکس و فیلم

اعتراف تلخ به دار زدن بهاره 10 ساله در تهران + عکس

بلای شیطانی که جوان افغان سر نیلوفر 16 ساله در کوچه خلوت کنار متروی باقری آورد

حمله وحشیانه به دختر 14 ساله در کنار رودخانه شیبکوه بندر لنگه

قاتلی که عروس و داماد تهرانی را با اره برقی تکه تکه کرد، ساواکی بود! / اعتراف جدید +عکس

کدخبر: 296495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟