3 نوجوان با نقاب های عجیب در خیابان های مشهد چه می کردند + عکس

بیست و پنجم مرداد، 3 نوجوان که قصد داشتند لپ تاپی را به فروش برسانند وارد یکی از مراکز تجاری در خیابان سناباد شدند و به فروشگاه لوازم رایانه ای مراجعه کردند. آن ها وقتی لپ تاپ را روی پیشخان گذاشتند متصدی فروشگاه به حرکات و رفتار نوجوانان مشکوک شد و از آنان خواست تا کارتن و اسناد و مدارک لپ تاپ مذکور را ارائه کنند اما وقتی با پاسخ «مدارک لپ تاپ گم شده است!» مواجه شد، دیگر یقین پیدا کرد که ماجرایی در پس این «لپ تاپ سیاه» نهفته است بنابراین بدون آن که عکس العمل خاصی نشان دهد خیلی خونسرد قبول کرد که لپ تاپ را به قیمت روز می خرد و با هوشیاری گفت: در حال حاضر پولی ندارد و آن ها باید برای دریافت پول چند ساعت بعد مراجعه کنند! گزارش خراسان حاکی است: 3 نوجوان یاد شده نیز خوشحال از این که لپ تاپ را به قیمت خوبی فروخته اند از فروشگاه خارج شدند اما آن ها برای آن که در دام پلیس Police گرفتار نشوند در ساعت مقرر برای دریافت پول مراجعه نکردند تا اطمینان حاصل کنند که متصدی فروشگاه به آنان مشکوک نشده است! نوجوانان یاد شده با این ترفند، عصر همان روز دوباره وارد فروشگاه شدند غافل از این که متصدی فروشگاه بعد از رفتن آن ها از مغازه ماجرا را با پلیس در میان گذاشته بود! در همین هنگام ناگهان حلقه های دستبندهای آهنین قانون Law بر دستان نوجوانان مذکور گره خورد و به این ترتیب آنان برای بازجویی به مقر انتظامی هدایت شدند. این در حالی بود که چهار روز قبل از این ماجرا و در تاریخ بیست و یکم مرداد، مرد جوانی با مراجعه به کلانتری سناباد از سرقت Stealing لپ تاپش توسط سه نوجوان نقابدار خبر داده بود. شاکی این پرونده به پلیس گفت: کیف حاوی لپ تاپ و مدارک در دستم بود و در پیاده‌رو حرکت می کردم که ناگهان در ساعت 20:15 شب، نوجوانی دستانش را از پشت سر به کمرم حلقه زد و با کمک یکی دیگر از دوستانش مرا روی زمین انداخت به طوری که دست چپم شکست! در همین حال یکی از آنان چاقو کشید و تهدیدم کرد که سر و صدا نکنم! آن ها گوشی تلفن و کیف حاوی لپ تاپ و مدارکم را در حالی سرقت کردند که نقاب های وحشتناکی نیز بر چهره داشتند!! گزارش خراسان حاکی است: پس از بررسی لپ تاپ مذکور و پرونده زورگیری مشخص شد که سه نوجوان دستگیر شده همان زورگیران با نقاب وحشت هستند بنابراین متهمان به شعبه 217 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد هدایت شدند. پرونده آنان توسط قاضی Judge «هادی سبحانی» مورد رسیدگی قرار گرفت. به دستور مقام قضایی ماموران انتظامی نقاب های وحشت را نیز کشف و ضمیمه پرونده کردند.در همین حال یکی از متهمان که 16 سال دارد در اولین جلسه بازپرسی با اعتراف صریح به زورگیری گفت: روز حادثه Incident یک سی دی که فیلم جنایی خارجی بود به همراه دوستانم تماشا کردیم.

بعد از آن بود که جوگیر شدیم و احساس می کردیم ما هم می توانیم مانند مبارز آن فیلم هالیوودی رفتار کنیم. این گونه بود که سه نقاب وحشتناک تهیه کردیم و بی هدف در خیابان راه می رفتیم! غرور عجیبی داشتیم و فکر می‌کردیم با هر کسی می توانیم مقابله کنیم در افکار خودمان سیر می کردیم که به طور ناگهانی و بدون تصمیم گیری قبلی چشممان به جوانی افتاد که کیفی در دست داشت. ما هم در یک لحظه فقط با نگاه کردن به یکدیگر تصمیم به زورگیری گرفتیم. من دستانم را دور کمر آن جوان حلقه زدم و چاقو را به دوستم دادم. وقتی او را روی زمین انداختیم. دوستم با چاقو تهدیدش کرد، نقاب ها را به چهره زده بودیم و فکر نمی‌کردیم کسی ما را شناسایی کند به همین دلیل کیف دستی و گوشی آن جوان را که از شدت درد به خودش می‌پیچید ، سرقت و فرار Escape کردیم. یکی دیگر از متهمان گفت: من در سرقت و زورگیری با دوستانم همکاری نکردم ولی آن ها لپ تاپ را به من دادند تا بفروشم و سهم خودم را بردارم در حالی که برای اولین بار بود این کار را انجام می دادیم و هیچ سابقه ای هم نداریم!

بنابراین گزارش، قاضی هادی سبحانی با صدور قرار قانونی برای سه نوجوان مذکور به خانواده ها توصیه کرد: در ایام تعطیلات تابستانی مراقب رفت وآمدهای فرزندان خود باشند و با حساسیت بیشتری دوستان آن ها را شناسایی کنند و نظارت خود را افزایش دهند.قاضی شعبه 217 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد پنجتن با تاکید بر این که سرقت به عنف و مقرون به آزار مجازات سنگینی مانند 10 سال زندان Prison و شلاق Whip در پی دارد هشدار داد: در صورتی که خانواده ها لحظه ای از فرزندان خود غفلت کنند ممکن است عمری پشیمانی به بار آورد و ثمره زندگی شان در دوران نوجوانی دچار لغزش و آفتی شود که دیگر فرصتی برای جبران نباشد.این مقام باتجربه قضایی همچنین به فروشندگان غیرمجاز محصولات و فیلم های خارجی هشدار داد: عرضه فیلم های غیرمجاز در شبکه های توزیع و یا در فروشگاه های بدون مجوز، مجازات های قانونی سنگینی به دنبال دارد و مطابق قانون مجازات با اشخاصی که به طور غیرمجاز در امور سمعی و بصری فعالیت می کنند برخورد خواهد شد بنابراین افرادی که در این زمینه و به طور غیرقانونی فعالیت می کنند قبل از آن که در چنگ قانون گرفتار شوند دست از اعمال مجرمانه بردارند و راه صحیح زندگی را پیشه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

اولین گفت وگو با دختر 13 ساله شیطان پارس آباد / قاتل آتنا از دخترش چه خواسته بود؟ + عکس

حکم دادگاه حمید صفت چیست؟ وکیل خواننده رپ پاسخ داد + عکس

اعدام جوان شیطان صفت به خاطر قتل دختر 15 ساله اصفهانی

باید قاتل دخترم سنگسار شود / آخرین گفتگو با پدر آتنا اصلانی + عکس

فاطمه 18 ماهه قربانی ضربه های مرگبار / در کرج رخ داد + عکس

خودکشی عجیب زن و شوهر جوان در استخر خصوصی

اقدام هولناک دختر نوجوان با دوستش هنگام خواب + عکس

خودکشی یک مجرم در راه پله دادگاه + فیلم

قاتل آتنا اصلانی ۴ شهریور محاکمه می شود

پیامک بازی های آزیتا با شاگرد مکانیک باعث شد زنم را به زندان بندازم ولی ...

زایمان پنهانی دختر 12 ساله در جنگل / نوزاد در میان خس و خاشاک رها شده بود + عکس

اولین گفت وگو رکنا با حمید صفت پس از دستگیری + اولین عکس او در لباس زرد زندانی ببینید

پدر با اسپورتیج دختربچه اش را له کرد + عکس

سرنوشت غمبار دختر 27 ساله ای که پاک به دنیا آمد ولی عاقبت جسدش در سطل زباله پیدا شد

جلسه شبانه 5 برادر برای سرنوشت شوم آتنا اصلانی و برادر شیطان صفتشان + عکس

پرونده اقدام شیطانی 2 پسر در پارک قیطریه تهران

این 2 قاتل از مجازات مرگ گریختند + عکس

شنبه آینده شیطان پارس آباد محاکمه می شود / هنوز از علنی شدن دادگاه خبری نیست + عکس

می‌خواستم زهر چشم بگیرم / حمید صفت به بازپرس چه گفت؟ + عکس

نوعروس شاهرودی به خانه داماد نرفت و مرد جوان خون به راه انداخت + جزئیات

پیدا شدن جمجمه انسان در زیر پل سراوان / ماموران آگاهی راهی محل شدند

عروس 20 ساله قمی پس از مرگ تلخ ، زندگی را معنا کرد!

این مرد بی رحم فراری است / هلیا او و مادرش را آخرین بار 7 ماه پیش دید و ... + عکس

قتل همکلاسی در مراسم آشتی کنان+عکس

اعتراف تلخ به اقدام شبانه‌روزی برای قطعه‌قطعه کردن جسد دختر و پسر جوان + عکس

فوری / تیراندازی در شهرک ذوالفقار شاهرود / 2 تن کشته شدند

کدخبر: 296830 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟