زنی 24ساله ، سراسیمه وارد اتاق مشاوره شد و گفت: تو را به خدا به من کمک کنید ، هرجا می روم سایه آن مرد شیطان صفت همراه من است و نمی دانم واقعاً چکار کنم ،بعضی وقت ها آرزوی مرگ می کنم ....

او در خصوص مشکلش گفت: 17 سال بیشتر نداشتم که مورد اغفال شوهر عمه ام قرار گرفتم احساس متفاوتی نسبت به او داشتم هر چند او هم با نگاه های عمیق و همراه با علاقه اش این شور و حرارت را درمن بیشتر زنده کرد، روزها به همین منوال گذشت تا اینکه یک روز احساسم را به او ابراز کردم و به او گفتم که خیلی او را دوست دارم ای کاش شوهر عمه ام نبود تا می توانستم با او ازدواج کنم، رامین با شنیدن این حرف مانند اینکه منتظر باشد خنده ای کرد و گفت: من هم بد جوری عاشق تو هستم و نمی توانم بدون تو زنده باشم، او به من قول داد که عمه ام را به بهانه ای طلاق می دهد و بعد با من ازدواج می کند.

من با قولی که او داده بود دلم امیدوار شد و کم کم ملاقات های پنهانی من و رامین ادامه پیدا کرد، یک روز که خواستگار برایمان آمده بود رامین با عجله به منزل ما آمد و یواشکی در آشپزخانه به من گفت، یادت باشد که تو مال من هستی و حق نداری با کسی دیگری ازدواج کنی اگر این کار را کردی من تو را می کشم من گفتم آرام باش مطمئن باش که باکسی غیر از تو ازدواج نمی کنم!

سه سال تمام ارتباط و تماس های پنهانی با رامین داشتم و هرچه خواستگار برایم می آمد به بهانه های مختلف رد می کردم، پدر ومادرم بد جوری نگران شده بودند تا اینکه یک روز پسر یکی از آشنایان پدرم به خواستگاریم آمد و چون من دیدم رامین بعد از سه سال هیچ اقدامی برای طلاق دادن عمه ام و ازدواج با من نکرده و تمام وعده هایش دروغ بوده و در تمام این مدت از من سوء استفاده می کرده به اصرار خانواده ام به فرزاد جواب مثبت دادم!

رامین که در جلسه خواستگاری حضور داشت دوباره مرا تهدید کرد که اگر با این پسر ازدواج کنم همه چیز را به خانواده ات می گویم، من با گریه و التماس از او خواستم که این کار را نکند، گفتم، مگر نمی بینی که در برابر اصرار پدر و مادرم چاره ای ندارم خلاصه وقتی متوجه فشارهای اطرافیان به من شد قبول کرد که من با فرزاد ازدواج کنم اما به شرط اینکه بعد از مدتی از او طلاق بگیرم، من هم که چاره ای نداشتم پذیرفتم حتی گفت نگران نباش آنقدر به شوهرت نزدیک می شوم تا از او بهانه ای پیدا کنم و موافقت خانواده ات را برای طلاق از او بگیرم!

یکی از شرط های رامین این بود که باید حق طلاق را بگیرم و فرزاد وقتی با اصرار من مواجه شد شرط من مبنی بر گرفتن حق طلاق را قبول کرد و خلاصه عروسی سر گرفت، آلان یک سال از آن روز می گذرد و من و فرزاد زندگی عاشقانه ای داریم و من خیلی به او علاقه دارم اما رامین مثل سایه در زندگی من است و مدام مرا تهدید می کند و مرا تحت فشار می گذارد که از فرزاد طلاق بگیرم، دیروز هم برایم پیام فرستاده که اگر تا یکماه دیگر از فرزاد طلاق نگیرم همه چیز را به همسرم می گوید و آبرویم را می برد، من واقعاً نمی دانم باید چه کار کنم ، سایه شوم این مرد شیطان صفت را مدام در هر لحظه از زندگیم حس می کنم، تو را به خدا به من کمک کنید ، اگر آن موقع مرتکب اشتباه نمی شدم و فریب نگاه های هوس آلود رامین را نمی خوردم امروز در ترس و وحشت زندگی نمی کردم ....

والدین مراقب رفتارهای هیجانی نوجوانان باشند

کارشناس مرکز مشاوره آرامش در این خصوص اظهار داشت: همانطور که در این داستان ملاحظه کردید دوران نوجوانی و هیجانات مربوط به آن باعث شکل گیری یک احساس مثبت و عاشقانه در این زن شده و اشتیاق برای بودن در کنار شوهر عمه کم کم باعث ایجاد دردسر های زیادی برای او می شود.

وی افزود: شروع این رابطه عاشقانه با مردی متاهل بدون در نظر گرفتن عواقب و پیامدهایش شاید در آن سن و سال بعید به نظر نرسد اما اشکال اصلی آنجاست که چگونه اکنون با شناختی که از او پیدا کرده و مشکلاتی که برایش ایجاد شده بتوناد از دستش خلاص شد.

این کارشناس مرکز مشاوره آرامش با بیان اینکه والدین باید مراقب رفتارهای هیجانی نوجوانان خود باشند گفت: نکته قابل توجه این است که چگونه خانواده این زن متوجه این همه تغییرات رفتاری در نوجوان نشده و نظارت و کنترل بر رفتارهای او نداشته است.

کارشناس روانشناسی بالینی اظهار داشت: اگر این داستان زودتر اینکه به ارتباط های پنهان کشیده شود توسط والدین مورد مداخله قرار می گرفت شاید این همه سال به طول نمی انجامید و یک اشتباه کوچک منجر به فاجعه برای جندین خانواده نمی شد.

کارشناس مشاوره خانواده بیان کرد: نکته ای که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد لزوم رعایت حجاب، عفت و حیا در مقابل افراد فامیل در میهمانی های خانوادگی است،

وی افزود: همانطور که در مقابل افراد غریبه و نامحرم محدودیت هایی را رعایت می کنیم در مقابل افراد نامحرم فامیل هم باید این حدود و مرزها را رعایت کنیم و اجازه ندهیم که نگاه آتشین و هوس آلود به کشش های درونی و علایق به یکدیگر تبدیل شود.

این کارشناس روانشناسی و مشاوره، نگاه را در ایجاد یک رابطه عاشقانه و عاطفی بسیار مهم عنوان کرد و گفت: دختران نوجوان می بایست مراقب نگاه های اطراف خود باشند و به راحتی فریب نگاه های شیطانی را نخورند و نباید فراموش کرد که آغاز هر گناهی ابتدا با نگاه شروع می شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

فوری / حمله مسلحانه اشرار وحشی به بخشداری در شهرستان سرباز / 2 بسیجی و سرباز کشته شدند

مادر حمید صفت از مرگ مرموز همسرش در بیمارستان گفت / قصور پزشکی شده پسرم قاتل نیست+ عکس

پنهان شدن مار 3 متری پیتون زیر تخت خواب

مادر آتنا: باید طناب دار را خودم گردن قاتل دخترم بیندازم و ...+ عکس

زن صیغه ای شوهرش را زیر کتک کشت! / در غرب تهران رخ داد + عکس

مرد شیطان صفت به خاطر قتل دختر اصفهانی در ملأ عام اعدام شد+ عکس

راز قتل زن اول با اسیدپاشی به زن دوم در کرج لو رفت + عکس

مرگ دلخراش یک زن پس از زایمان درآسانسور بیمارستان

عامل فروش گوشت کوسه در آباده به زندان رفت

محکومیت مرد برج ساز به کاشت 600 درخت

ماسور خانم برای آقا و ماسور آقا برای خانم ها در تهران!

کودکی شیطان پارس آباد از زبان مادرش + عکس

شهری که کبوتر‌هایش عقابند + عکس

فوری / آغاز عملیات انتقام خون شهید حججی / 30 داعشی کشته شد

راز جمجمه انسان جاده رشت در اعترافات قاتل سریالی

سرنوشت شوم دختر 18 ساله قزوینی که می خواست برنزه شود

فیلم لحظه دردناک غرق شدن دو دختر نوجوان در دریا

فوری / دستور برای بررسی سلامت روانی حمید صفت + عکس

 

کدخبر: 296989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟