دادستان عمومی و انقلاب ایلام از وقوع یک فقره قتل به دلیل اختلافات خانوادگی و خود معرفی قاتل به مراجع انتظامی پس از پشیمانی از وقوع قتل خبر داد و گفت:رسانه ها و افراد صاحب نظر و دلسوز باید نسبت به آگاهی بخشی مردم در خصوص بالابردن آستانه تحمل و پیشگیری از وقوع چنین جرایمی اقدام جدی صورت دهند.

به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حشمت الله شریفی دادستان ایلام گفت: متاسفانه به دلیل اختلافات خانوادگی میان یک زن و شوهر و پس از بالا گرفتن جر و بحث و درگیری لفظی میان آن دو، زن 32 ساله از سوی همسر خود به قتل Murder رسیده و قاتل The Murderer پس از آن متواری می شود.

وی افزود: این فرد 27 ساله پس از ارتکاب جرم Crime جسد مقتول را با این هدف که بوی آن موجب اطلاع همسایگان نشود داخل یخچال جا داده و به تهران می رود، لکن دچار عذاب وجدان و پشیمانی شده و در روز شنبه با مراجعت از تهران به ایلام خود را به مراجع انتظامی معرفی می کند.

دادستان ایلام تاکید کرد: متهم هم اکنون در بازداشت است و پرونده او در شعبه پنج بازپرسی ایلام در حال رسیدگی است.

شریفی تصریح کرد: باید نسبت به آگاهی مردم و خانواده ها در خصوص روش ها و ضرورت های کنترل خشم های آنی از سوی رسانه ها و افراد صاحب نظر و دلسوز جامعه اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟