به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 11 شب گذشته در منطقه طیب تیراندازی های زیاد به سمت یک خانه با سلاح های جنگی و شکاری به پلیس Police اعلام شد. مأموران کلانتری 13 به محل رفتند و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که درگیری دو همسایه منجر به درگیری شدید مسلحانه شد.
مأموران اطلاعات کلانتری 13 موفق به دستگیری چهار تن از عاملان این درگیری وحشت آور شدند. یکی از متهمان دستگیر شده در اظهارات خود مدعی شد: روز گذشته پسر همسایه قصد برقراری ارتباط شوم با همسرم را داشت که من با او درگیر شدم و سپس با بستگان همسرم تماس گرفتم و موضوع را با آن ها در میان گذاشتم. ساعت11 شب بود که 20 تن از مردان طایفه با سلاح کلاشینکف، کلت و سلاح های شکاری خانه همسایه را به رگبار بستند و سپس از محل فرار Escape کردند.
تحقیقات پلیسی در صحنه جرم Crime و پشت بام خانه متهم منجر به کشف تعداد بسیار زیادی پوکه گلوله شد
در ادامه مردی که به سمت خانه وی تیراندازی شده بود در گفتگو با رکنا گفت: تقریبا ساعت 11 شب بود که از سرکار به خانه آمدم که صدای تیراندازی به در حیاط خانه را شنیدم و بلافاصله در ورودی را قفل کردم و خودم و همسر و فرزندانم در اتاقی پناه گرفتیم تا اینکه پلیس به کمک مان آمد و اگر حضور بموقع پلیس نبود افراد مسلح قصد ورود به خانه و به قتل Murder رساندن من و فرزندانم را داشتند.
وی در ادامه گفت: دو خودروی گران قیمتم در حیاط خانه توسط مهاجمان با سلاح کلاشینکف مورد خسارت زیادی واقع شده است. 
وی همچنین در ادامه گفت: مرد همسایه به شیشه اعتیاد دارد و دچار توهم شده، این مرد مدعی است که پسر 16 ساله من با همسرش رابطه شوم داشته است، این در حالی است که تحقیقات پلیس حاکی از آن بود که پسر همسایه چند روز است که عمل جراحی در ناحیه شکم داشته است حتی قادر به راه رفتن نیز نبوده است. تلاش پلیس برای دستگیری دیگر عاملان این درگیری مسلحانه و همچنین ادعاهای دو طرف درگیری در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

نقشه کثیف زنی با آرایش غلیظ برای مردان بوالهوس

وقتی زن بیوه از شوهر صیغه ای کم سن باردار شد و ...

عکس شیطان پارس آباد در سلول زندان / 22 محافظ او را تحت نظر دارند

فیلم گفتگو با 2 دزد خشن در تهران / راز خانه مجردی پنهان ماند و ... + عکس

درخواست عجیب خانواده 16 آتش نشان شهید پلاسکو / 7 ماه گذشت اما...

تازه عروس بودم وقتی سرکار می رفتم، کامیار دختر همسایه را به خانه می برد و ... + عکس

گره 12ساله در پرونده کشته شدن نوعروس در شهر ری

فوری / قتل هولناک دختر 11 ساله اهوازی در مراسم بدرقه حجاج

گفتگو با 2 خوشگذران که به طلافروشی حمله کردند و ... + عکس

نقشه کثیف پسر خواستگار برای دختر جوان و خانواده اش در آبادان

شستشوی لانه مرغ جان مرد 48 ساله را گرفت

کدخبر: 297617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟