این زن به راحتی راننده خودروی شاسی بلندها را به خلوتگاه می کشاند و ...  + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از بامداد بیست و هفتم شهریور 91 به دنبال پیدا شدن جنازه مرد 60 ساله ای به نام بیژن که دست و پای وی با طناب پیچیده شده بود در خیابان مطهری در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. شواهد نشان می داد این مرد با خوراندن نوشیدنی مسموم کشته و احتمالا در نیمه شب جنازه اش در خیابان رها شده است.

تلاش برای افشای هویت قربانی آغاز شده بود که پسر جوانی به اداره آگاهی رفت و از ناپدید شدن پدرش خبر داد.

این پسر گفت: پدر60ساله ام به نام بیژن دو روز قبل سوار بر خودرو پرادو از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. نشانی هایی که پسر جوان از پدرش ارائه داد با نشانی های قربانی مطابقت داشت. به این ترتیب پسر جوان به سردخانه اداره آگاهی رفت و جنازه پدرش را شناسایی کرد. در حالی که فرضیه جنایت Crime با نگیزه سرقت Stealing قوت گرفته بود پلیس دریافت از کارت عابر بانک قربانی مبلغ 200 تومان برداشت و 200 هزار تومان به یک کارت دیگر منتقل شده است. با اطلاعاتی که پلیس به دست اورد پسر 20ساله ای به نام حسین ردیابی و بازداشت شد.وی که ادعا می کرد کارت را مادرش در اختیار او قرار داده به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از سرقت های دنباله دار مادرش و همسر صیغه ای او برداشت.

به این ترتیب فاطمه 54ساله و همسر صیغه ای اش به نام بابک بازداشت شدند . این زن و شوهر به فریب مردان پولدار و سرقت شش خودرو مدل بالا اعتراف کردند و گفتند ناخواسته موجب مرگ یکی از طعمه ها شده بودند.

سه متهم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

در آن جلسه فاطمه گفت: باور کنید مرگ بیژن یک اتفاق تلخ بود. من به درخواست شوهرم و طبق نقشه او شماره تلفنم را زیر برف پاک کن ماشین های شاسی بلند می گذاشتم. وقتی آنها با من تماس می گرفتند به دیدنشان می رفتم و آبمیوه یا نسکافه آغشته مسموم را به آنها تعارف می کردم. همان موقع شوهرم لاستیک ماشین را پنچر می کرد . من که هدفون در گوشم گذاشته وبه دستورات شوهرم عمل می کردم راننده را به خیابانی خلوت می کشاندم. به محض اینکه آنها بیهوش می شدند شوهرم آنها را روی صندلی عقب ماشین می گذاشت .ما طعمه ها را به خانه مان درخیابان محلاتی می بردیم. و دست و پایشان را می بستیم. من چند روز به آنها مواد بیهوشی می خوراندم و در این مدت شوهرم بعد از تعویض پلاک، ماشین را به سیستان و بلوچستان می برد و انجا به یک مالخر می فروخت. سپس به خانه بر می گشت و راننده بیهوش را در یکی از خیابان های تهران رها می کرد.

وی در تشریح جزییات مرگ آخرین طعمه گفت: وقتی من و شوهرم بیژن را به انباری خانه مان بردیم شوهرم یک پاکت آبمیوه مسموم به من داد تا به او بخورانم اما بیژن مرد قوی هیکلی بود وهر چند ساعت یکبار به هوش می آمد.چون بازگشت شوهرم از سیستان این بار چهار روز طول کشید من ناچار بودم مقدار بیشتری آبمیوه مسموم به بیژن بخورانم که همین موضوع موجب مرگ او شد.

سپس بابک به دفاع پرداخت و منکر دست داشتن در قتل Murder شد. این مرد گفت: حسین پسر همسرم، در یک عطاری کار می کرد و او خودش داروهای بیهوشی را به مادرش می داد تا به طعمه ها بخوراند. من در مرگ بیژن دستی نداشتم. من فقط ماشین های دزدی theft را به سیستان می بردم و به یک مالخر می فروختم.

حسین نیز منکر دست داشتن در قتل شد و گفت: من فقط در حمل جنازه به بابک کمک کردم.

در پایان آن جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به درخواست اولیای دم فاطمه را به قصاص و شوهرش را به اتهام معاونت در قتل به 10 سال زندان Prison محکوم کرد. قضات دادگاه حسین را نیز به زندان محکوم کردند. حکم صادره اما در مورد فاطمه و بابک در دیوان عالی کشور تایید شد اما قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور حکم زندان حسین را شکستند و خواستار رسیدگی دوباره به جرم Crime وی شدند.

به این ترتیب حسین دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه حسین به دفاع پرداخت و منکر اتهام معاونت در قتل شد. وی گفت: بابک مرد خطرناکی است. او قبلا هم بارها مرا تهدید کرده بود. به همین خاطر و از ترس او معاونت در قتل را گردن گرفتم. او گفته بود باید به خاطر مادرم بگویم که قرص های مسموم را من به مادرم داده ام. اما حالا می گویم بی گناهم و دستی در این ماجرا نداشته ام.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

اعدام سردار تبهکاران در زندان کرمان + عکس و گفتگو قبل از مرگ

3 بار اعدام برای خفاش شب اتوبان کرج / او 9 زن و دختر جوان را به بیابان برده بود و ... + عکس

عروس 22 ساله وقتی بادار شد تازه فهمید هوو دارد و ...

شلیک دقیق پلیس مشهد به سرکرده باند «نینجاها» + عکس تبهکار در بیمارستان

مرگ مشکوک خانم دکتر دندانپزشک که پرونده سنگینی در دادسرای تهران داشت

عکس قبل و بعد چهره زن آرایشگر کرجی که عشق کور فرهاد آن را سوزاند!

راز کثیف تازه داماد در دوربین های مداربسته استخر آبادان لو رفت / عروس طلاق گرفت

قتل شوهر پیش از مراسم عروسی در تهران + عکس بازسازی قتل

پیشنهاد شرم آور مادرزن به داماد در باره خواهر عروس!

تیراندازی ناموسی در آبادان! / 20 مرد خانه ای را به رگبار بستندو ...

اشراری که در ملاعام شلاق خوردند در قوچان تیراندازی وحشت آور راه انداختند + عکس اجرای حکم شلاق

بلایی شیطانی که بر سر دختر 17 ساله در قطار آمد

مرگ هولناک یک دانشجو در دانشگاه تهران

له شدن مرد اصفهانی بین شاسی و قسمت بار کامیونت + عکس

سرقت ناشیانه جوان سعودی از جواهر فروشی + فیلم

 

کدخبر: 297641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟