به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار قادر کریمی، رئیس پلیس Police استان خراسان رضوی از اجرای طرح ویژه مقابله با سرقت Stealing های شبانه در مشهد خبر داد و گفت: در اولین گام از این مأموریت ضربتی طی ۷۲ ساعت گذشته باند حرفه ای سرقت وسایل داخل خودروهای سواری در هسته مرکزی شهر مشهد متلاشی شد.
رئیس پلیس استان خراسان رضوی در تشریح این عملیات غافلگیرانه خاطرنشان کرد: پلیس مشهد در این مأموریت ضربتی با مطالعه گزارش سرقت های اعلامی به فوریت های پلیسی ۱۱۰ پیگیری دستبرد های سریالی به خودروهای سواری که بیشتر این خودروها متعلق به مسافران بود را به طور جدی در دستور کار خود قرار دادند.
وی بیان کرد: مأموران کلانتری مصلی در این عملیات گسترده با در دست داشتن سرنخ‌هایی از عاملان سرقت جوان ۳۶ ساله ای که در حال سرقت وسایل یک خودروی سواری بود و با پژو پارس قصد فرار Escape داشت را دستگیر کردند.
کریمی در ادامه گفت: متهم که دارای ۵ سابقه کیفری است، همدست خود را نیز به پلیس معرفی کرد و ماموران کلانتری مصلی پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس لانه سارقان را در محدوده خیابان ولیعصر مشهد با هماهنگی مقام قضائی مورد بازرسی قرار دادند.
رئیس پلیس استان خراسان رضوی گفت: با دستگیری دیگر متهم پرونده تاکنون آثار ۷۷ سرقت وسایل و قطعات خودروهای سواری، مقادیر دیگری از اموال مسروقه و چهارخودروی سواری کشف شد.
وی با اشاره به این مطلب که تحقیقات از دو سر شاخه اصلی سرقت‌های شبانه از خودروهای سواری برای دستگیری دیگر اعضای باند و همچنین کشف سرقت‌های انجام شده توسط آن ها ادامه دارد گفت: مقابله با سرقت یکی از اولویت‌های پلیس خراسان رضوی که در این خصوص با تقویت گشت‌های انتظامی و پررنگ شدن حضور پلیس و به پشتیبانی همکاری آگاهانه شهروندان رعایت نکات مراقبتی و توصیه‌های پلیسی طرح‌های ویژه ای برای تشدید مبارزه با سرقت ها به اجرا در می آید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

اعدام سردار تبهکاران در زندان کرمان + عکس و گفتگو قبل از مرگ

3 بار اعدام برای خفاش شب اتوبان کرج / او 9 زن و دختر جوان را به بیابان برده بود و ... + عکس

عروس 22 ساله وقتی بادار شد تازه فهمید هوو دارد و ...

شلیک دقیق پلیس مشهد به سرکرده باند «نینجاها» + عکس تبهکار در بیمارستان

مرگ مشکوک خانم دکتر دندانپزشک که پرونده سنگینی در دادسرای تهران داشت

عکس قبل و بعد چهره زن آرایشگر کرجی که عشق کور فرهاد آن را سوزاند!

راز کثیف تازه داماد در دوربین های مداربسته استخر آبادان لو رفت / عروس طلاق گرفت

قتل شوهر پیش از مراسم عروسی در تهران + عکس بازسازی قتل

پیشنهاد شرم آور مادرزن به داماد در باره خواهر عروس!

تیراندازی ناموسی در آبادان! / 20 مرد خانه ای را به رگبار بستندو ...

اشراری که در ملاعام شلاق خوردند در قوچان تیراندازی وحشت آور راه انداختند + عکس اجرای حکم شلاق

بلایی شیطانی که بر سر دختر 17 ساله در قطار آمد

مرگ هولناک یک دانشجو در دانشگاه تهران

له شدن مرد اصفهانی بین شاسی و قسمت بار کامیونت + عکس

سرقت ناشیانه جوان سعودی از جواهر فروشی + فیلم

کدخبر: 297718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟